Chiudi annunziu

L'imprese tecnologiche, cumprese Samsung, presentanu tunnellate di applicazioni di patenti ogni annu. Qualchidunu di elli, prima o dopu, apparisceranu in i prudutti finali chì sò presentati à u publicu, altri ùn saranu mai usati. Una nova patente interessante presentata da Samsung hè apparsu recentemente chì puderia rivoluzionarà a navigazione in vittura.

A patente cita i vetri di realtà aumentata (AR), chì permettenu à u cunduttore di vede l'istruzzioni per u prossimu drive ghjustu davanti à i so ochji. Ancu s'è certi vitture attuali sò dotate di tecnulugia chì permette à i dati di navigazione per esse visualizati direttamente nantu à u parabrisu, u vantaghju di sti vetru hè chì u cunduttore vi vede l'istruzzioni davanti à ellu in ogni mumentu. Inoltre, i ditaglii di a patente parlanu ancu di altre informazioni chì i vetri puderanu vede, cum'è i lochi d'interessu, stazioni di benzina, uscita è simili. Un esempiu specificu di a funziunalità di i vetri hè datu direttamente in a patente - ​​quandu guardate una stazione di benzina, vi vede i prezzi di benzina ghjustu davanti à voi.

I vetri AR duveranu ancu include duie camere, a prima monitorava a situazione davanti à a vittura è a seconda (o ancu una terza) registrà u cunduttore stessu, per pudè cuntrullà a navigazione cù gesti. Per tuttu sta idea di travaglià, Samsung avissi da assicurà a cumpatibilità cù a navigazione truvata in i telefoni è i vitture, chì puderia esse un compitu assai difficiule.

Hè pussibule chì avemu veramente scuntrà questi vetri in l'anni à vene, perchè ci sò stati rapporti chì una cumpagnia rivali Apple prepara ancu i vetri AR. Forse assisteremu à una lotta interessante.

Surghjente: SamMobile, Beebom, techgenyz

U più lettu d'oghje

.