Chiudi annunziu

Era digià speculatu chì e versioni basi di i mudelli flagship Galaxy Nota 20 a Galaxy U S21 "solu" vede schermi cù una freccia di rinfrescamentu di 90Hz. Queste speculazioni sò stati ancu sustinuti da una nova fuga di informazioni da u centru di certificazione SGS. Samsung hà certificatu dui tipi di schermi AMOLED, chì sò diffirenti precisamente in a freccia di rinfrescante.

Per esempiu, questu annu SGS hà digià certificatu displays per Galaxy S20, chì anu datu u soprannomu "Eye CareDisplay". È questu hè per via di menu emissioni di luce blu. Novi display per i prossimi Galaxy i telefoni sò stati soprannominati "Seamless and Seamless Pro". U mutivu di sta designazione hè chì l'implementazione di a freccia di rinfrescante aumentata hè 20 à 50 per centu megliu cà l'altri display. Per esempiu, a sfocatura di l'uggetti hè assai menu evidenti.

certificazione di display samsung
Fonte: SGS

Grazie à a certificazione, avemu ancu amparatu chì Samsung prepara dui tipi di display. Prima pudemu vede a speculazione chì u BOE cinese prepara displays 90Hz per u mudellu di basa. Galaxy S21. Samsung pò cusì supplementà BOE. A seconda variante hè chì questi sò schermi per mudelli di gamma media superiore. Ma avemu più appughjatu versu a prima versione, perchè hè indicatu da parechje fonti chì i mudelli basi Galaxy S à Galaxy A Nota avarà un equipamentu ligeramente peghju, chì duverebbe riduce significativamente u prezzu di i telefoni. Galaxy U S Plus è Note Plus sò supposti chì sò i mudelli di punta cù u megliu equipamentu pussibule, ma l'utilizatori anu da pagà extra per elli.

U più lettu d'oghje

.