Chiudi annunziu

Sicondu l'ultimi rapporti, Samsung hà pensatu à equipà i so smartphones cù una seria Galaxy È per l'annu dopu, a funzione di carica wireless. Questu hè attualmente dispunibule solu nantu à i smartphones di punta di Samsung. L'aghjunzione di a carica wireless puderia senza dubbitu avè un impattu significativu annantu à l'aumentu di a popularità di i telefoni smartphones di gamma media.

Tuttavia, ùn hè micca a prima volta chì a pussibilità di ricarica wireless hè stata speculata in cunnessione cù smartphones mid-range da Samsung. Da tandu, però, micca solu a pupularità di i smartphones mid-range - u mudellu - hà crisciutu considerablemente Galaxy L'A51, per esempiu, hà vindutu u smartphone in vendita durante u primu trimestre di questu annu Galaxy S20 - ma i cunsumatori sò ancu diventati assai più interessati à stu metudu di carica. Ancu i cuncurrenti di Samsung, cumpresa a cumpagnia, cuminciaru à aduprà a carica wireless largamente per i so smartphones Apple, È hè dunque capiscibile chì u giant sudcoreanu pruvarà à scuntrà a dumanda crescente l'annu dopu à u più tardi. I mudelli di a linea di produttu puderanu dunque riceve a carica wireless l'annu prossimu Galaxy È - serà più prubabile un successore direttu à l'attuale Samsung Galaxy A51 a Galaxy A71, chì probabilmente porta u nome Galaxy A52 a Galaxy A72.

cumparati galaxy A71 galaxy A51

Samsung hà digià negoziatu cù trè fornituri di i moduli pertinenti per l'intruduzione di a carica wireless in futuri smartphones. Sicondu i rapporti dispunibili, hè Hansol Technics, Amotech è Chemtronics, e stesse entità chì furnianu i cumpunenti di ricarica wireless per i telefunini di serie. Galaxy S20.

U più lettu d'oghje

.