Chiudi annunziu

In circa dui mesi, duvemu aspittà l'intruduzioni di i telefoni di a serie Galaxy Nota 20, chì deve esse digià equipatu cù a nova superstruttura One UI 2.5. Ùn avemu micca intesu parlà di sta superstruttura finu à avà. In fondu, si parlava solu di u fattu chì in questa versione, i gesti seranu supportati ancu in i lanciatori di terzu. Oghje, però, i primi screenshots di One UI 2.5 apparsu in Internet, palesanu chì Samsung pensa à aghjunghje publicità direttamente à e so applicazioni.

L'annunzii appariranu solu nantu à i telefoni Galaxy M a Galaxy A, à i flagships di i ranchi Galaxy S à Galaxy I note sò da esse evitati. Attualmente ùn hè micca chjaru se l'annunzii appariranu solu in Corea di u Sudu o s'ellu appareranu ancu in altri paesi. U rappresentante di Samsung Korea hà digià dichjaratu in uttrovi di l'annu passatu chì l'annunzii sò previsti per a superstruttura One UI, grazia à quale serà pussibule pagà per un supportu di software più longu per mudelli più prezzu.

In a prima screenshot, l'annunziu appare in l'app climatica, in u sicondu, appare direttamente nantu à u screnu di serratura. Ciò chì hè inusual hè chì l'utilizatore hà da aspittà almenu 15 seconde prima di pudè sbloccare u telefunu. Questa hè una restrizione sospettamente grande à l'usu di u telefunu, chì ancu e cumpagnie chinesi scunnisciute chì offrenu telefoni estremamente economici cun software dubbitu ùn si permettenu micca.

Una di e pussibuli spiegazioni puderia esse chì Samsung preparava versioni speciale di i telefoni chì saranu assai più prezzu in cambiu di publicità. Pudemu vede un mudellu di cummerciale simili anni fà cù Amazon. Dopu informace Di sicuru, avemu da sente parlà di sta "nutizia" in i ghjorni è settimane à vene. Samsung ùn hà micca cummentatu direttamente nantu à a fuga di screenshots o annunzii in One UI.

U più lettu d'oghje

.