Chiudi annunziu

Per i telefoni di serie Galaxy Nota 20 vi vede un gran numaru di novità, cumprese display più grande, processori più veloci o batterie più massive. Tuttavia, Samsung prepara ancu parechji cambiamenti di disignu. Per esempiu, avà hè parlatu chì a versione di basa di a Nota 20 ùn averà più un display arrotondatu, ma seguitu u mudellu di l'altri telefoni Samsung, a visualizazione piatta torna dopu anni.

I ghjorni di schermi curvi estremi sò finiti per Samsung. In l'ultimi anni, pudemu u Galaxy Cù i Galaxy Nota per vede a riduzzione graduali di roundness. L'annu passatu avemu ancu avutu i telefoni Galaxy S10e, Galaxy S10 Lite è Galaxy Nota 10 Lite, chì anu una visualizazione cumpletamente flat. Leaker ben cunnisciutu @iceuniverse hà avà revelatu in Twitter chì ancu a versione basica Galaxy A Nota 20 avarà un display flat.

Questu significa, frà altre cose, rende più faciule di travaglià cù u stylus S Pen. U stylus ùn hè micca assai bè utilizatu intornu à i bordi arrotondati di a visualizazione. L'usu classicu di u telefuninu cù u to dite pò ancu esse più faciule, ancu s'ellu ùn hè più un prublema cum'è anni fà. Galaxy S7 Edge. I tocchi indesiderati causati da a visualizazione arrotondata sò minimi nantu à i smartphones attuali.

Versione basica Galaxy A Nota 20 duverebbe avè un display di 6,7-inch, solu una freccia di rinfrescante di 90Hz hè speculata. A prestazione deve esse incaricata di u chipset Exynos 992 è 12/16 GB di memoria RAM. Ci saranu trè camere principali in u spinu. A bateria deve avè una capacità di 4 mAh è a carica rapida di 300W ùn mancarà micca.

U più lettu d'oghje

.