Chiudi annunziu

L'annu passatu, Adobe hà introduttu l'applicazione Camera, chì hè assai arricchita cù AI è machine learning. Avà hè stata finalmente liberata in Google Play Store, induve pò esse scaricata gratuitamente. A piattaforma Adobe Sensei hè aduprata per a fotografia, grazie à quale l'applicazione ricunnosce l'uggetti in l'imaghjini è offre immediatamente u megliu filtru pussibule per a fotografia. L'obiettivu di l'app hè di saltà cumplettamente a post-editazione di una foto prima di mandà à e rete suciale.

L'applicazione offre più di 80 filtri chì pudete pruvà in tempu reale prima di piglià una foto. I filtri ponu ancu esse aghjuntu à e foto in retrospectiva, perchè se ùn avete micca u tempu di sceglie u megliu filtru mentre pigliate e foto, pudete fà più tardi in pace. I filtri sò spartuti in parechje categurie, da l'alimentariu, a luce di studio, attraversu l'arte pop à u paisaghju.

In più di i filtri, l'applicazione porta ancu uni pochi di funzioni di Photoshop chì vi aiuterà à piglià megliu foto. Per esempiu, l'applicazione offre un aghjustamentu automaticu di ombre è luminosità. Photoshop Camera hè k dispunibule gratuitamente in Play Store, l'unicu minus pò esse peggiu supportu per i smartphones. L'app hè compatible cù Samsung S9/S9+, Samsung S10/S10+/S10 5G, Samsung Note 9, Samsung Note 10/10+/10 5G è Samsung Galaxy S20 5G/S20+ 5G/S20 Ultra 5G.

U più lettu d'oghje

.