Chiudi annunziu

Samsung ùn hè certamente micca evitata u mondu di i ghjochi di computer è l'e-sport ultimamente. Mentre i monitori di ghjocu Odyssey sò diventati i display ufficiali di a squadra T1 di League of Legends, Samsung hà spiegatu recentemente perchè i so TV QLED sò a scelta ghjusta per i gamers. Avà u giant sudcoreanu hà spustatu e so attività in u campu di l'e-sports un pocu più luntanu è hà entratu in una cullaburazione cù Riot Games, a cumpagnia daretu à u ghjocu LoL, è cù l'urganizatori di a LCS (League Championship Series) - unu di e più famose competizioni di squadra LoL in l'America di u Nordu.

Grazie à sta cullaburazione, i gamers averà l'uppurtunità di ghjucà nantu à l'urdinatori chì saranu equipati cù l'ultime SSD NVMe M.2 di a serie 970. A linea di sti unità hè custituita da i mudelli 970 EVO, 970 EVO Plus è 970 PRO. Riot Games dichjara chì ogni millisecondu hè assai impurtante per a trasmissione è per u funziunamentu di i ghjucatori individuali. "In Samsung, avemu trovu un cumpagnu chì sparte u listessu impegnu à a più alta qualità cum'è noi," a cumpagnia hà dettu in a so dichjarazione. Samsung aiuta ancu LCS à lancià un novu segmentu chjamatu Samsung SSD Fast Five cum'è parte di sta cullaburazione. L'impresa monitorerà a prestazione di i ghjucatori individuali ogni settimana in tuttu l'estiu - l'obiettivu di u monitoraghju hè di vede quantu tempu ci vole per elli à ottene benchmarks chjave. À a fine di u Playoff d'estate, Samsung inseme cù u LCS annunzià i nomi di i membri di i Fast Five - una squadra di stella composta da i ghjucatori più putenti.

Samsung SSD LCS

"Un SSD d'alta prestazione hè unu di i cumpunenti più impurtanti in un sistema di ghjocu perchè permette un trasferimentu di dati incredibilmente veloce è un rendimentu megliu", dice Grace Dolan di Samsung Electronics America, aghjustendu chì Samsung hè fieru di associà cù LCS.

U più lettu d'oghje

.