Chiudi annunziu

U mese passatu I voi anu purtatu nutizie nantu à l'usu pussibule di display OLED da a cumpagnia cinese BOE in a prossima generazione di a serie Galaxy S, rispettivamente per u mudellu "basic" - Galaxy S21. A cumpagnia sudcoreana duveria decide di sta mossa per u solu mutivu di riduce u costu di fabricazione di u telefunu. Tutti i dispusitivi di l'attellu Samsung sò famosi per i so schermi d'alta qualità, è per quessa, se i pannelli di visualizazione "stranieri" appariscenu in i prudutti di u giant tecnulugicu sudcoreanu, anu da risponde à criteri stretti è sottumessi à una prova dettagliata. Tuttavia, i display BOE ùn anu micca fattu.

Una dichjarazione apparsu in Internet chì i display di a cumpagnia chinesa BOE ùn anu micca passatu a prova di qualità. A prova stessu hà duie fasi principali - una prova di qualità è una prova di produzzione di massa, cusì i display BOE falliu da u principiu. È i display BOE ùn sò micca andati bè ancu quandu sò stati pruvati per l'usu in quelli chì venenu iPhonech 12. In origine, i display OLED per l'iPhone 12 anu da esse furnitu da BOE, LG è Samsung Display, Apple vale à dì pianificatu di riduce a so dipendenza da Samsung, ma avà pare chì grazia à u fallimentu di i display BOE, assicuraranu 80% di i suministri di Samsung Display.

Sicondu l'infurmazioni filtrati, duvemu esse cù u mudellu Galaxy S21 aspetta per a visualizazione di 90Hz è in casu Galaxy S21+ è Galaxy S21 Ultra mostra cù una freccia di rinfrescante di 120 Hz. Alcune speculazioni menzionanu ancu una "camera selfie" oculata sottu à a visualizazione, questu significaria a fine di i tagli di mostra.

U più lettu d'oghje

.