Chiudi annunziu

Missaghju cummerciale: Recentemente introduttu cuffie wireless Apple L'AirPods Pro di sicuru ùn pò micca esse chjamatu prezzu. Dopu tuttu, pudete cumprà in a Store Online ufficiale Apple carica 7290 curone, chì hè un prezzu per quale pudete ancu ottene cuffie propiu. Fortunatamente, però, ci sò manere di ottene elli assai più prezzu è senza limiti di tempu. 

Una di queste opzioni hè l'avvenimentu Alza chjamatu Share and save. U so principiu hè assolutamente simplice, ma i sconti sò sempre grandi. L'avvenimentu hè de facto solu d'accordu cù l'amichi o in generale un gruppu di persone per cumprà u stessu pruduttu, chì cumprate in massa è ognunu di voi participà cù un scontu decentu. Se parlemu d'AirPods Pro, tuttu ciò chì duvete fà hè di ottene 5 persone più per cumprà (perciò sarete 6 in totale) è l'auriculare vi costaranu 1000 corone intere più prezzu di ciò chì paganu per elli. Apple. Pagherete solu 6290 curone per elli. 

AirPods-Pro-1

"Sconti in quantità" cum'è parte di a campagna Condividi è Salvà pò esse di sicuru esse aduprati in un numeru assai più grande di prudutti cà solu AirPods Pro. Hè ancu applicatu chì u numeru massimu di cumpratori è dunque a quantità di sconti per ogni pruduttu differisce. Allora se ti piace shopping in Alza è avete persone intornu à voi chì facenu u listessu, assicuratevi di utilizà Share è salvà. I prudutti chì ponu esse acquistati attraversu stu gadget sò marcati cù una icona inconfundibile di trè "figure" ghjustu accantu à l'anteprima di u produttu. 

U più lettu d'oghje

.