Chiudi annunziu

A prossima tableta di punta Galaxy A Tab S7+ "si fa cunnosce" di novu, sta volta u benchmark Geekbench di stu dispusitivu hà filtratu in Internet. Ellu cunfirma parechje speculazioni in quantu à e specificazioni di a tableta chì deve esse presentata.

U dispusitivu testatu porta u numeru di mudellu SM-T976B, chì hè attribuitu à a variante da fughe d'infurmazioni previ. Galaxy Tab S7+ 5G. A tableta hè alimentata da u processore Snapdragon 865 di Qualcomm, u stessu chip chì si trova in i telefoni premium. Galaxy S20, cusì almenu in America di u Nordu, Corea di u Sud o Cina. Una versione cù 6GB di RAM hè stata benchmarked, ma hè assai prubabile chì una variante di 8GB RAM appariscerà ancu, cum'è era u casu cù Galaxy Tab S6. Pudete ancu cuntà nantu à u sistema upirativu Android 10, hè pussibile chì vedemu ancu una versione ancora micca revelata di a superstruttura da l'attellu Samsung - OneUI 2.5. Solu unu hè cunnisciutu di questu informace è chì portarà un supportu di gestu da Google quandu utilizate lanciatori alternativi.

Galaxy A Tab S7+ duveria vene cun un display QHD di 12,4-inch, batteria giganti cù una capacità di 10mAh, supportendu Wi-Fi 6, Bluetooth 5 o un lettore di impronte digitali in u buttone on/off/sbloccare. Ci era ancu speculazioni chì u pannellu di visualizazione di a prossima tableta puderia avè una freccia di rinfrescante di 120Hz. Saria una mossa logica, postu chì hè più chè chjaru chì Samsung vole cumpete in u campu di tablette cù l'iPad di a cumpagnia. Apple. A data di l'introduzione ufficiale di a serie Galaxy A Tab S7 ùn hè ancu cunnisciuta, ma u numeru di fughe hè una indicazione chjara chì u giant tecnologicu sudcoreanu ùn ci farà micca aspittà longu.

Fonte: SamMobile [1,2]

U più lettu d'oghje

.