Chiudi annunziu

Samsung hà finalmente presentatu l'edizione BTS di u telefunu oghje Galaxy S20+ è cuffie Galaxy Buds +. Daretu à e trè lettere BTS hè un gruppu di ragazzi assai populari da Corea di u Sud. Forsi u tweet in quale Samsung hà annunziatu a cullaburazione parla megliu di a popularità. Hà più di mezzo milione di piace è quasi 100 mila retweets. Hè cusì u tweet più virali da Samsung per un grande margine, è per fà e cose peghju, ci sò ancu tweets nantu à BTS in altri lochi. Ma torna à a nova edizione di u telefunu Galaxy S20+ è cuffie Galaxy Buds +.

U dispusitivu vene in rosa, anu ancu u logu BTS è una piccula icona di cori. L'imballu di sti prudutti includenu ancu stickers è sette carte cù i cantanti di stu gruppu. Ci sarà un totale di trè prudutti cù stu disignu. Cuffie Galaxy Buds + cumplementarià duie versioni più di u telefunu Galaxy S20+, chì differirà solu in u sustegnu di e rete 5G. In seguitu, duvemu vede u telefunu è l'auriculare in Europa ancu.

Tuttavia, a vendita principia in i Stati Uniti è in Corea di u Sud, induve ci hè ancu una cumpetizione per tutti quelli chì pre-ordine u telefunu. U premiu hè un poster BTS in edizione limitata speciale. Se l'utilizatori pre-ordine l'auriculare Galaxy Buds +, cusì riceveranu un caricatore wireless cù u logu BTS. Se l'utilizatori pre-ordinanu sia l'auriculare sia u telefunu, riceveranu dui poster BTS più.

Di sicuru, diversi sfondi, temi grafici è l'applicazione Weveverse, chì raggruppa i fan di BTS, seranu ancu preinstallati direttamente in u telefunu. I paràmetri sò altrimente identichi à u classicu Galaxy S20+ è Galaxy Buds +. prezzu Galaxy S20 + hè 1 dollars, cunvertiti à circa 155 CZK. Cuffie Galaxy Buds+ sarà allora dispunibule per compra per $ 180, vale à dì circa CZK 4.

U più lettu d'oghje

.