Chiudi annunziu

A settimana passata, avemu infurmatu nantu à a liberazione di l'aghjurnamentu à One UI 2.1, chì i pruprietarii di i telefoni di serie anu ricevutu Galaxy Nota 9. Era urigginariamente suppostu di esce in i telefoni in a listessa settimana Galaxy S9 è S9 +, ma era circa una settimana tardi. Fortunatamente, era veramente solu un picculu ritardu, postu chì eri i primi utilizatori in Corea è in Germania informanu chì anu digià l'aghjurnamentu.

Questu hè u più prubabile di l'ultima aghjurnazione maiò chì tocca à i telefoni Galaxy S9, Galaxy S9+ è Galaxy Nota 9 avemu da vede. On Android 11 è a superstruttura One UI 3 ùn saranu più dispunibili per via di u fattu chì Samsung aghjurnà ancu i so mudelli di punta solu per un periudu di dui anni.

Trà i più grandi nutizie di l'aghjurnamentu di One UI 2.1 pò esse certamente u supportu per Quick Share, chì hè a capacità di sparte rapidamente fugliali è media trà i dispositi Samsung (qualcosa di simile à Apple AirDrop). A seconda novità hè Music Share, chì hè una funzione simili, cuncentrata solu in a musica.

A maiò parte di e novità anu fattu in l'applicazione di càmera, induve u modu Single Take hè novu dispunibule. Puderà piglià parechje foto è video cù una pressa di l'otturatore, chì poi pò cumminà in una maghjina interessanti. A seconda funzione nova hè a capacità di edità è di creà i vostri filtri. L'opzione per registrà video in modalità manuale hè ancu tornata. Infine, One UI 2.1 aghjusta una nova zona AR chì raggruppa diversi strumenti è funzioni di realtà aumentata.

Se u vostru telefunu ùn vi offre micca l'aghjurnamentu avà, ùn vi preoccupate micca. Samsung hè liberatu gradualmente in i paesi individuali. Puderà cusì ghjunghje in a Repubblica Ceca in pochi ghjorni o settimane. In cunclusioni, mencioneremu chì a dimensione di l'aghjurnamentu hè di circa 1,2 GB. Sè avete ricevutu l'aghjurnamentu nantu à u vostru telefunu, assicuratevi di fà sapè in i cumenti.

U più lettu d'oghje

.