Chiudi annunziu

I ghjorni chì Adobe Flash era utilizatu per ghjucà video o ghjoculi sò longu andati. Ancu direttamente u sistema Android una volta supportatu Flash. Tuttavia, i sviluppatori anu cambiatu à suluzioni cuncurrenti cum'è HTML5, chì ùn hè micca cusì esigente nantu à u rendiment di u dispositivu è hà ancu una sicurità più altu. Adobe hà annunziatu direttamente a fine di u supportu Flash in 2017. Avà a fine completa di Adobe Flash hè stata annunziata.

L'arrestu cumpletu serà fattu u 31 di dicembre di u 2020. Da quellu ghjornu, ùn vedemu più alcuna patch di sicurezza, Adobe ùn serà più capace di scaricà Flash Player, è Adobe vi invitarà à disinstallà Flash Player se vi succede. l'avete sempre installatu in u vostru urdinatore. Adobe eliminerà ancu a capacità di carica manualmente u modulu Flash in i navigatori, attraversu quale pudete avà ghjucà u cuntenutu.

Da u puntu di vista di l'usu di l'Internet ogni ghjornu, ùn cambia micca assai, postu chì a maiò parte di i siti web sò longu cambiatu à tecnulugia non-Flash. Tuttavia, qualchì volta pudete truvà, per esempiu, un widget o un video chì hà bisognu di Flash per travaglià. Ultimu, ma micca menu menu, diversi siti web chì offrenu ghjochi flash cessanu di travaglià. Aduprate una applicazione o un ghjocu Flash? Mostra in i cumenti.

U più lettu d'oghje

.