Chiudi annunziu

Parechji sperti anu predichendu a scomparsa graduale di i HDD è l'aumentu è u sviluppu di i SSD per un bellu pezzu. L'intruduzione recente di a PlayStation 5 di Sony era più evidenza chì i SSD sò finalmente diventati abbastanza accessibili per rimpiazzà gradualmente i HDD in parechji casi. Samsung ùn hè micca esse lasciatu in questa tendenza è hà lanciatu un serviziu in Germania chjamatu "Samsung SSD Upgrade Service".

Cum'è u nome suggerisce, stu prugramma permette à i clienti tedeschi di i partenarii di Samsung di cambià i so computer da HDD à SSD, mentri servizii cum'è trasferimentu di dati sò ancu parti di u prugramma. U prezzu di u serviziu è i so ditaglii ùn sò ancu publicati, ma sicondu i rapporti dispunibili, pare chì i clienti puderanu furnisce u so propiu SSD - l'unica cundizione, sicuru, serà chì hè una unità da l'attellu di Samsung. .

Samsung SSD QVO 860

Susannne Hoffmann da Samsung Electronics enfatiza chì l'utilizatori tedeschi chì volenu rimpiazzà u HDD classicu cù un SSD in i so urdinatori ùn anu micca bisognu di invistisce sume vertiginose in l'aghjurnamentu. Per esempiu, u mudellu Samsung 860 QVO hè cunsideratu un SSD finanziariamente relativamente assequible, chì costa 1 euro (circa 109,9 curone) cù 2900TB di almacenamiento. A cumpagnia travaglia attualmente à sviluppà un SSD PCIe di 4th generazione cù 8TB di almacenamiento, è hè ancu rumore di liberà un SSD 8TB 970 QVO u mese prossimu, chì puderia ancu riduce i prezzi di SSD di capacità più bassa. Ùn hè ancu XNUMX% cunfirmatu quandu è se Samsung rende stu serviziu dispunibule in altri paesi di u mondu, ma a probabilità di più espansione hè abbastanza alta.

U più lettu d'oghje

.