Chiudi annunziu

Samsung hà publicatu ufficialmente l'app Health Monitor oghje. À u primu sguardu, pudete pensà chì questa hè una altra app chì hè usata per monitorà a salute di l'utilizatore. Ma in fattu, oculta una funzione chì ogni pruprietariu aspetta smart watch Galaxy Watch Active 2. Perchè rende a misurazione di a pressione di sangue dispunibule. À u listessu tempu, Samsung hà cunfirmatu chì liberarà e misurazioni ECG più tardi questu annu, è a funzione serà ancu dispunibile in l'applicazione Health Monitor. Sfurtunatamente, in i dui casi, a nutizia serà dispunibule per u mumentu solu per u mercatu domesticu, vale à dì a Corea di u Sud.

U mutivu principale perchè a pressione di sangue o a misurazione EKG ùn vene micca prestu à altri mercati hè chì Samsung hà da ottene appruvazioni da l'autorità regulatori in ogni paese. Samsung ùn hà micca dettagli nantu à un pussibbili lanciamentu in a Repubblica Ceca è in Slovacchia informace. Almenu u rapprisentante di l'uffiziu cecu hà revelatu chì Samsung hè in stretta cooperazione cù parechje autorità regulatori in diversi paesi è aspetta per espansione stu serviziu à altri mercati.

Solu bisognu di un orologio per misurà a vostra pressione sanguigna. Prima, però, a calibrazione hè necessaria cù un manometru classicu di pressione. In totale, l'utilizatore hà da fà a prova trè volte è poi pò misurà a pressione usendu solu l'orologio. Samsung consiglia di ricalibrate ogni mese per risultati più precisi.

I dati di misurazione sò visualizati direttamente nantu à l'orologio, o in l'applicazione mobile Health Monitor, induve a storia settimanale o mensile pò ancu esse visualizata. I dati di misurazione ponu ancu esse spartuti rapidamente se, per esempiu, vulete mandà à un duttore. Ampararemu più nantu à e misurazioni ECG in e settimane è mesi à vene. Sta funzione hè prevista per lancià in u terzu trimestre di questu annu.

U più lettu d'oghje

.