Chiudi annunziu

Vi avemu purtatu pocu tempu informace nantu à i telefoni spediti in u primu trimestre di 2020. In questu, Samsung hà sempre mantenutu u primu locu è puderia vantarà u titulu di u più grande fabricatore di telefuni. Tuttavia, un mese hè passatu è a situazione hè completamente diversa. Counterpoint hà avà publicatu novi dati chì venenu da aprile 2020. Ci sò parechji fatturi per quessa Samsung hà persu u primu postu.

A cumpagnia cinese Huawei hà pigliatu u primu postu, chì ùn hè micca troppu surprisante. Ùn hè ancu surprisante chì a riduzione di e vendite hè stata causata da a pandemia di covid-19. Samsung hè u best-seller in l'India, i Stati Uniti, l'Europa è l'America di u Sud, è tutte queste regioni sò state colpite da u coronavirus in aprile, o cumincianu à sparghje. Per cambià, Huawei hè u più vendutu in Cina, chì era digià operatu relativamente nurmale in April, mentre chì u restu di u mondu era in quarantena.

Inoltre, per via di l'embargo di i Stati Uniti, Huawei ùn pò micca aduprà i servizii di Google per i novi telefoni, chì hà digià affettatu negativamente a vendita fora di a Cina. Grazie à questu, però, Huawei si concentra assai più nantu à u mercatu domesticu, induve hè estremamente forte è, cum'è i dati d'aprile 2020 mostranu, cumencia à pagà ancu in u ranking generale. Huawei hà una parte di 19% di u mercatu di smartphone, mentre chì Samsung hà "solu" una parte di 17%.

I risultati simili sò previsti ancu in maghju 2020, ma in i mesi dopu, Samsung duveria rinfurzà di novu, postu chì a liberazione hà iniziatu gradualmente è e persone cumincianu à cumprà. Serà sicuramente interessante per fighjà i numeri da u sicondu trimestre, chì ci darà una vista generale di a vendita di u telefuninu in un tempu difficiule quandu quasi tuttu u mondu era in quarantena.

U più lettu d'oghje

.