Chiudi annunziu

Presentazione di a gamma di telefoni Galaxy A Nota 20 s'avvicina inexorablemente, è cun ella, novi filtrazioni è speculazioni appariscenu quasi ogni ghjornu. Sta volta u "leaker" universu Ice vantava cun informacemi riguardu à a versione basica di a Nota 20. Sicondu ellu, serà assai peggiu chè Galaxy Nota 20+. A situazione da 2019, quandu a diffarenza trà Note 10 è Note 10+ era abbastanza grande, deve esse ripetuta.

Versione basica di Samsung Galaxy U Note 20 duveria avè un display flat cù risoluzione FullHD è una freccia di rinfrescante 60Hz. In altri palori, i stessi parametri cum'è un annu fà cù a Nota 10 (eccettu per u display flat, nota di l'editore). Tuttavia, u prublema hè chì questu annu Galaxy Nota 20+ o Galaxy U Note 20 Ultra avarà un equipamentu ancu megliu, guidatu da un display 120 HZ. A diffarenza trà i telefoni di a listessa serie crescerà cusì ancu di più. A quistione hè s'ellu averà ancu affettatu u prezzu di i telefoni.

Interessante hè ancu a cunferma di un display flat, chì hè un altru pezzu di u puzzle chjamatu "Samsung rinuncia à a visualizazione arrotondata". Pudemu digià vede parechji cambiamenti recentemente, sia l'intruduzioni di telefoni cù un display flat, sia a riduzione radicali di a rotondità di a serie. Galaxy S20. È cumu fate cù a visualizazione? Preferite un display arrotondatu o pianu? Fateci sapè in i cumenti.

U più lettu d'oghje

.