Chiudi annunziu

Samsung hè statu longu ricunnisciutu cum'è un innovatore di punta micca solu in u mondu di a tecnulugia mobile. Per esempiu, u giant tecnulugicu sudcoreanu hè statu u primu à lancià un smartphone plegable dispunibule cummerciale Galaxy Piegate o sviluppatu u primu sensoru 108Mpx per e fotocamere di smartphone. Avà avemu una nova patente chì cita un assemblea di càmera custituita da sei lenti. Tuttavia, ci hè più nutizie.

L'applicazione di patente hè veramente vasta cù cinquanta-cinque pagine, perchè cuntene una grande innovazione - sensori di càmera inclinabile. Sicondu a patente, Samsung pensa à aduprà una camera in un smartphone chì serà cumpostu di cinque lenti wide-angle supplementate da una lente telephoto (o 4 + 1). Ognunu di i sensori di e camere individuali deve esse capaci di inclinazione indipindentamente di l'altri. Chì ci purterà sta suluzione ? Sicondu a cumpagnia sudcoreana, imagine megliu in cundizioni di poca luce, focusu megliu o gamma dinamica più altu. A cumminazzioni di tali fotocamere permetterà ancu di piglià foto panoramiche cù un effettu bokeh, vale à dì un fondo sfucatu. Un altru vantaghju indiscutibile hè chì i campi di vista di e camere individuali si sovrapponenu, grazia à i sensori di inclinazione, è cusì hè pussibule catturà assai più dettagli. Tuttavia, sta tecnulugia ùn avarà micca solu un effettu pusitivu nantu à e foto, ma ancu nantu à u video, chì puderia esse più largu è cù una stabilizazione di l'imaghjini megliu. L'ultimu benefiziu hè u risparmiu d'energia, perchè solu quelli lenti chì sò veramente bisognu deve esse attivu.

L'unica funzione negativa di i sensori di tilt pò esse a so dumanda di spaziu, puderia succede chì e camere daveru più. Forsi Samsung ùn risolve micca stu prublema in tuttu, perchè micca tutti i patenti appariscenu in i prudutti finali. In ogni casu, saria interessante per vede sta linea di càmera assai l'annu prossimu Galaxy S21 (S30).

Surghjente: SamMobile , LetsGoDigital

U più lettu d'oghje

.