Chiudi annunziu

Google hà digià aghjurnatu a maiò parte di e so app mobile è aghjunghjenu supportu in modalità scura. Avà hè finalmente ghjuntu à a suite di l'uffiziu di l'applicazioni Documenti, Tabelle è Presentazione. Un aghjurnamentu per queste app serà dispunibule in e settimane à vene.

U modu scuru per queste app hè statu informatu prima da 9to5google, chì hà nutatu menzioni in u codice dopu l'ultima aghjurnazione di l'app. Certi utilizatori anu ancu riesciutu à attivà u modu scuru. Grazie à questu, sapemu chì a suite di l'uffiziu da Google sustene u cambiamentu classicu, in quale l'utilizatori puderanu sceglie trà u modu di luce, u modu scuru è u cambiamentu automaticu secondu u sistema.

A funzione serà certamente utile per via di u fattu chì a suite competitiva d'applicazioni d'uffiziu da Microsoft ùn sustene micca Androidu modu scuru. Questu dà à Google un vantaghju più chjucu. Microsoft hà annunziatu u supportu di u modu scuru l'annu passatu, ma ùn hè ancu dispunibule. L'unica eccezzioni hè Microsoft Outlook. Per esempiu, ùn truverete micca nunda di simile in Word è avete da stabilisce per l'aspettu classicu di l'applicazione.

U più lettu d'oghje

.