Chiudi annunziu

Oghje avemu una rivista di l'unità flash universale SanDisk Ultra Dual Drive Go USB Type-C per voi. Ùn lasciate micca ingannà u so nome. Ancu s'ellu menziona un connettore "USB Type-C", include ancu un USB-A classicu. Grazie à questu, pudete trasfiriri rapidamente i fugliali attraversu un gran numaru di dispusitivi, sia telefoni, tablette o computer. In a nostra prova, ci concentreremu principarmenti nantu à e funziunalità in l'ambiente Androidu, induve l'interessante applicazione SanDisk Memory Zone hè ancu dispunibule.

Specifica tecnica

Cum'è avemu digià scrittu in l'intruduzioni, l'unità flash Ultra Dual Drive Go hà cunnessi USB-C è USB-A, cusì pudete trasferisce i fugliali in praticamente qualsiasi cosa. I pruprietarii di i vechji ponu esse sfurtunati Android telefoni cun un connettore microUSB o i pruprietarii di iPhone cù un connettore Lightning. In ogni casu, SanDisk offre ancu diverse unità flash cù questi connettori. In quantu à a capacità di u Sandisk Ultra Dual Drive Go, u flash drive pò esse acquistatu in versioni di memoria 32/64/128/256/512 GB. Avemu pruvatu a versione cù 128 GB di memoria, vale à dì u mediu d'oru. Sandisk offre una velocità di lettura finu à 150 MB/s per tutte e versioni. A cumpagnia ùn hà micca divulgatu a velocità di scrittura, ma certamente ci focalizeremu quì sottu in a prova. U prezzu varieghja da 239 CZK à 2 CZK. A versione pruvata cù 900GB di almacenamiento custa circa 128 CZK.

Revisione SanDisk Ultra Dual Drive Go
Fonte: editori SamsungMagazine.eu

Design

L'unità flash SanDisk Ultra Dual Drive Go hè cumpletamente fatta di plastica dura. Un capu di plastica hè appiccicatu apprussimatamente in u mezzu, chì prutege sempre unu di i connettori è pò ancu serve cum'è un ciclu, perchè pudete appiccà u lampu nantu à e vostre chjavi o in u vostru saccu. In termini di dimensioni, u Dual Drive Go appartene à e unità flash più chjuche. E dimensioni precise sò 44.41 mm x 12.1 mm x 8.6 mm. In a galeria di foto pudete ancu vede un paragone simplice cù un adattatore USB-A è un receptore per u Steam Gamepad. U prucessu stessu ùn pò micca esse difettu. Grazie à a cumminazione di plastica dura è di dimensioni chjuche, u corpu stessu hè estremamente forte è pò sustene una manipulazione più dura. Ma u listessu ùn si pò dì di a tappa plastica. Pò esse in u risicu di rumpiri in u futuru. Ancu s'ellu ùn affetta micca a funziunalità di u lampu stessu, hè una vergogna chì a cumpagnia ùn hà micca utilizatu, per esempiu, un capu di metallu chì resiste più.

Test SanDisk Ultra Dual Drive Go

Quandu si cunnette u flash drive à l'urdinatore per a prima volta o Android dispusitivu, truverete chì ùn hè micca viotu. In più di parechji manuali, cuntene ancu un schedariu APK di l'applicazione Memory Zone. Hè destinatu Android dispusitivu è offre parechje funziunalità avanzata chì portanu u lampu à u prossimu livellu. Questu hè un picculu dettagliu, ma soprattuttu piacerà i pruprietarii di i telefoni Huawei è Honor chì ùn anu micca accessu à a tenda Google Play. L'applicazione da SanDisk hè naturalmente ancu normalment dispunibule per scaricà da Internet o da Google Play Store.

A prima volta chì lanciate l'applicazione, site immediatamente salutatu cù l'opzione di liberà u spaziu, salvà i fugliali è cunnette à u nuvulu. Quessi sò e trè funzioni principali di sta applicazione, però, funziona ancu cum'è un gestore di file classicu. Pudete vede i media è i fugliali in questu è, se ne necessariu, movenu rapidamente à u dispusitivu o direttamente à u flash drive. Prima, avemu pruvatu a funzione di sguassà i schedari inutili in l'applicazione. L'app scanserà u vostru dispositivu è vi mostrarà quantu spaziu liberu pò uttene. A maiò parte di e cose cum'è i fugliali di cache di l'app o i schedari APK più vechji sò puliti. Tù dinù ponu sceglie esattamente ciò chì i schedari à sguassà è chì à tene nant'à u dispusitivu. Funziona in listessa manera durante a copia di salvezza. Basta selezziunà l'articuli per a copia di salvezza è l'app si prende cura di u restu. Ùn avete micca affruntà cù alcuna copia, trascinamentu è dropping di i schedari, etc.

In ogni casu, a unità flash SanDisk Ultra Dual Drive Go ùn hà micca bisognu di alcuna app per travaglià. Funziona cum'è un dispositivu OTG classicu, cusì pudete aduprà cù qualsiasi gestore di file. Si travaglia dinù nant'à un urdinatore cù Windows, induve apparirà cum'è un classicu flash drive. In totale, l'utilizatore pò aduprà 114,6 GB. E cumu hè a vitezza di sta unità flash?

Avemu usatu parechje app per pruvà Android i Windows, per pruvà a velocità di i dui connettori. Prima di tuttu, pudemu cunfirmà chì a velocità di lettura pò ghjunghje sin'à 150 MB / s. Avemu righjuntu stu valore in solu uni pochi di teste. Di sicuru, questu ùn significa micca chì sta velocità hè mantenuta tuttu u tempu. Via u cunnessu USB-C nantu à a tableta Galaxy Avemu misuratu una velocità di lettura media di 6 MB / s è una velocità di scrittura di 113 MB / s cù a Tab S17,5. Cù l'OnePlus 7T, avemu misuratu una velocità di lettura media di 201 MB / s è una velocità di scrittura di 23 MB / s via USB-C. Per USB-A on Windows laptop avemu vistu una velocità di lettura media di 120 MB / s è una velocità di scrittura di 36,5 MB / s. Screenshots di sti testi di velocità ponu esse truvati in a galeria di foto sopra.

Curriculum vitae

U Sandisk Ultra Dual Drive GO hè un grande flash drive chì risponde esattamente ciò chì avete bisognu. Inoltre, tuttu hè imballatu in una piccula dimensione, perchè ùn occupa assai spaziu. Grazie à u cunnessu USB-C, ùn avete micca ancu preoccupatu di esse inutilizabile in pochi anni. Probabilmente ùn vedemu più u novu connettore nantu à i telefoni è l'urdinatori, cusì vi durà finu à a transizione à soluzioni completamente senza connettori. Android l'app funziona assai bè è pò fà una copia di salvezza è sguassà i schedari faciuli. Sè vo circate una unità flash simplice è affidabile, ùn pudete micca sbaglià cù u Sandisk Ultra Dual Drive Go.

cuncepimentu SanDisk Ultra Dual Drive Go recensione
Fonte: editori SamsungMagazine.eu

U più lettu d'oghje

.