Chiudi annunziu

Assai hà cambiatu da quandu Samsung DeX hè stata liberata per a prima volta in 2017. I telefoni novi, per esempiu, ùn anu più bisognu di una stazione di docking speciale, tuttu ciò chì avete bisognu hè un cable chì cunnette à u monitoru è avete subitu un computer à manu per un travagliu simplice. In u casu di pasticchi, un monitor ùn hè ancu necessariu. E ancu s'è Dex stessu hè digià faciule d'utilizà, alcune funzioni interessanti sò sfurtunatamenti ligeramente ammucciate. Oghje vi diciaremu cinque cunsiglii, grazia à quale avete da ottene quasi a listessa sperienza cum'è s'è vo avete aduprà un urdinatore classicu.

Attivate e funzioni in DeX Labs

Samsung DeX corre nantu à u sistema Androidu, cusì logicamente usa i Android applicazione. Sfurtunatamente, questi sò generalmente micca adattati per travaglià in un dispositivu chì simula un PC. Per via di questu, pudete scontru prublemi di dimensione di a finestra di l'applicazione mentre utilizate DeX, cum'è micca ridimensionà. Da tandu, eccu una funzione sperimentale da DeX Labs per furzà l'applicazioni à ridimensionà. Pudete truvà DeX Labs in u fondu à manca sottu u buttone chjamatu "DeX". A seconda funzione sperimentale hè attualmente l'apertura automatica di l'ultima applicazione quandu DeX hè attivatu.

Aduprate u teclatu cù scurciate di tastiera

Avete bisognu di ottene un teclatu hardware per utilizà Samsung DeX cunfortu. Utilizà u touchscreen in un telefunu o tableta hè luntanu da l'ideale. In più di fà u travagliu più faciule, pudete ancu gode di una larga gamma di scurciate di tastiera chì Samsung hà preparatu cù u teclatu hardware. Ci sò ancu scurciate di tastiera per l'applicazioni più usate cum'è u navigatore, u cliente di email o ancu u calendariu. Pudete vede a lista completa di accurtatoghji nantu à i screenshots sottu.

Ùn vi scurdate di u mouse è u buttone drittu surci

In più di u teclatu, un mouse hè ancu utile. Ideale Bluetooth, cum'è i telefoni è e tablette Samsung ùn anu micca assai connettori extra. Hà un supportu integratu di u mouse Android. Una di e cose chì Samsung s'hè distintu cù DeX, però, hè u supportu di clic right-click. È in fondu in tuttu u sistema, s'ellu hè u desktop, a barra cù applicazioni recenti, paràmetri o applicazioni Samsung. Pudete accede à e funzioni utili via u buttone dirittu, cum'è pudete vede in a galleria sopra.

Aduprate un navigatore web invece di app

Sfurtunatamente, ancu s'è vo aduprate a nostra prima punta, micca tutte l'applicazioni funzionanu bè in modu DeX. Questu hè sopratuttu appiicatu à e rete soziale, chì sò qualchì volta stranamente spargugliati, in u casu di Facebook avete ancu una applicazione separata per chatte è una applicazione separata per a reta suciale. In generale, Instagram funziona male in tablette. Fortunatamente, ci hè una suluzione relativamente simplice. È per aduprà e versioni web, cum'è s'è vo site in un PC. A maiò parte Android I navigatori supportanu ancu a visualizazione di e pagine cum'è in un PC, chì hè utile per DeX. Da l'esperienza persunale, ricumandemu direttamente u navigatore Samsung, chì hè megliu sintonizatu per travaglià cù Samsung DeX. Tuttavia, Google Chrome funziona ancu assai bè.

Samsung DeX cunsiglii è trucchi (2)
Fonte: editori di Samsung Magazine

Personalizà u vostru desktop Samsung DeX

Quandu avete principiatu Samsung DeX per a prima volta, probabilmente avete nutatu chì u desktop hè completamente sfarente da u classicu Androidu. Per esempiu, i widgets ùn sò micca supportati è u layout di l'icone hè ancu diversu. Tuttavia, questu pò esse usatu mettendu applicazioni o accurtatoghji nantu à u desktop chì utilizate direttamente in modu DeX. Allora ùn vi tuccherà à andà à u menù applicazione tuttu u tempu. A ciliegina nantu à a torta hè chì pudete sceglie u vostru propiu wallpaper di u paisaghju per u modu DeX.

U più lettu d'oghje

.