Chiudi annunziu

L'emoticons sò unu di l'articuli menu essenziali per a maiò parte di l'utilizatori - assai persone s'arricordanu cù uni pochi, se qualchissia, emoji basi. Ma ci sò ancu quelli per quale l'emoticons rapprisentanu u centru di cumunicazione cù l'altri. Questi utilizatori tendenu à avè i so pezzi preferiti trà l'emojis è risentinu se qualcunu di elli hè eliminatu. Per esempiu, pudemu cite l'emoticon di tartaruga chì l'ultima apparsu in u sistema operatore Android 7.1 Nougat, è chì hè diventatu assai populari trà certi utilizatori. A scumparsa di l'emoticon hà ancu avutu una risposta nantu à e social media in a forma di l'hashtag #bringbacktheblobs. Quelli chì anu mancatu a tartaruga ponu avà rallegra - l'emoji pare chì torna in u sistema operatore Android 11.

Da u tempu à u tempu, Google faci cambiamenti à u menu emoji in u so sistema operatore. A ditta tartaruga ùn hè micca sparita, ma era in u sistema operatore Android Oreo rimpiazzatu da emoticon cù una forma sfarente. Emoji recenti perdite da Androidà 11 anni, però, mostranu chì l'amatori di cute pictures truveranu qualcosa à u so gustu - per esempiu, l'imaghjini di una rana è assai altri tornanu. In quantu à l'apparenza, emoji v Androidà 11, ch'elli assai prubabilmente s'assumiglia emoticons da Androidin u 7.1

Android Ma di sicuru, 11 offre assai più cà solu novi emoticons. Trà e novità deve esse, per esempiu, u cuntrollu di i media da l'ambienti di a barra di notificazione, novi forme di icone in u menù, migliurà a rete Wi-Fi è assai altri.

U più lettu d'oghje

.