Chiudi annunziu

Comunicatu di stampa: Rakuten Viber, unu di i principali app di cumunicazione in u mondu, annuncia u lanciu di una nova funzione, un strumentu per creà GIF persunalizati chì l'utilizatori ponu mandà à a famiglia è l'amichi. In cunfurmità cù l'aumentu mundiale di l'usu di l'applicazioni di cumunicazione, Viber allarga e pussibulità di a so applicazione cù novità, chì, in più di u creatore GIF, includenu ancu chiamate audio è video di gruppu per sin'à 20 persone è conversazioni di gruppu per un massimu di 250 persone. XNUMX persone. A nova funzione di creazione GIF hè travagliatu per l'utilizatori iOS, per Android serà lanciatu in e settimane à vene.

Rakuten Viber GIF
Fonte: Rakuten Viber

I missaghji di testu ponu qualchì volta ùn sò micca chjaru, aprendu a porta à malintenderà u cuntenutu o u tonu cù quale sò stati scritti. Ancu s'è l'emojis aiutanu à capiscenu currettamente, e pussibilità di cumunicazione testu sò limitati. A novità di Viber, vale à dì a capacità di creà i vostri propii GIF in più di i vostri stickers, certamenti aiutà à fà a cunversazione in l'applicazione più chjara chè mai.

L'utilizatori ponu avà facilmente arregistrà un brevi video in ogni conversazione o selezziunate un video da a galeria è trasfurmà in un GIF legendariu cù boomerang, accelerazione o rewind.

È cumu creà u vostru propiu GIF?

  • Tagliate u video in modu chì avete solu a parte chì si adatta à u GIF.
  • Sceglite una opzione di riproduzione video - boomerang, loop, slow-motion, reverse, accelerazione x2 o x4.
  • Cumplete u vostru novu GIF cù diverse fonti, culori, imagine è stickers.

"Viber prova di dà à l'utilizatori quant'è più opzioni pussibule per sprimesi in l'applicazione di cumunicazione. Ci piace à dì chì un emoji pò rimpiazzà e parolle, ma un GIF o un sticker pò rimpiazzà e frasi intere. L'utilizatori ponu avà cumunicà ancu più chjaramente cù l'aiutu di i so propii GIF, è sopratuttu pò esse più divertente ", disse Ofir Eyal, COO in Rakuten Viber.

Ultimi informace circa Viber sò sempre pronti per voi in a cumunità ufficiale Viber Repubblica Ceca. Quì truverete novità nantu à l'arnesi in a nostra applicazione è pudete ancu participà à sondaghji interessanti.

U più lettu d'oghje

.