Chiudi annunziu

I pruprietarii di tablette Samsung anu da aspittà assai tempu per l'aghjurnamenti. Hè cuminciatu à esce solu in questi ghjorni Android 10 aghjurnamenti per dui tablette. Più precisamente, si tratta Galaxy Tab S4 è Galaxy Tab S5e. Vale à dì, un vechju mudellu di punta è una tableta più nova, ma più economica. In i dui casi, l'utilizatori ponu ancu aspittà à a superstruttura Samsung One UI 2 In casu Galaxy Tab S5e, solu ùn sapemu s'ellu hè a versione 2.0 o 2.1. Ma ci inclina più versu a versione 2.1, perchè i Galaxy A Tab S4 hà ricevutu One UI 2.1.

Attualmente, l'aghjurnamentu nantu à a Tab S4 hè dispunibule solu per a versione LTE, in ogni modu, sicuramente farà u so modu à a variante Wi-Fi in i ghjorni o settimane à vene. U nome in codice di l'aghjurnamentu hè T835XXU4CTF5 è vene direttamente cù i patch di sicurezza di ghjugnu 2020 A situazione hè simile per a tableta Galaxy Tab S5e, solu cù a diferenza chì a designazione di codice hè T725XXU1BTF7. A dimensione di l'aghjurnamentu hè di circa 2 060 MB, dunque assicuratevi di preparà abbastanza spaziu è ricumandemu ancu una cunnessione Wi-Fi se avete aduprà a versione LTE di a tableta.

A nutizia principali Androidin 10 ci hè supportu per u modu scuru, opzioni per aghjustà i culori è l'icone di u sistema, animazioni più liscia o forse un novu tipu di cuntrollu di gestu. Hè ancu ghjuntu à u Benessere Digitale, Music Share, Quick Share o Samsung Daily. Noterete ancu grandi cambiamenti in l'applicazione di a galeria o a camera, ancu s'ellu ùn hè micca particularmente impurtante per i tablette, perchè di solitu ùn facemu micca ritratti cun elli. Diversi appricazzioni Samsung sò stati ancu migliurati, da a calculatrice à u calendariu à i cuntatti o i mo schedari.

U più lettu d'oghje

.