Chiudi annunziu

In Aostu, avemu da vede a presentazione di novi prudutti da Samsung. In particulare, sarà circa Galaxy Nota 20, Galaxy Piega 2, Galaxy Tab S7, Galaxy BudsX (prima cunnisciutu cum'è Galaxy Buds Bean) Galaxy Z Flip 5G è Galaxy Watch 3. Ci hè una piccula chance chì avemu ancu vede una linea revela Galaxy S20 Fan Edition. In generale, avemu assai prudutti chì ci aspettanu. Se guardemu i telefoni, duvemu aspittà trè mudelli di punta à a fine di l'annu. Questu hè, s'ellu ùn conta micca Galaxy Da Flip 5G, chì essenzialmente sustene solu e rete 5G. Samsung hà ancu pianificatu una liberazione interessante di sti novità. Sicondu i rapporti da Corea di u Sud, duvemu vede sti telefoni à intervalli mensili da Aostu à Ottobre.

Sicondu i media coreani, u vicepresidentu di Samsung, Lee Jae-yong, hà scontru cù una quantità di dirigenti per discutiri di cambiamenti in a liberazione di i telefoni in a seconda mità di 2020. Avemu avà da vede mudelli di punta liberati ogni mese da Aostu à Ottobre. A gamma ghjunghjerà prima à u mercatu Galaxy Nota 20, chì deve esse seguita da un telefunu flexible in settembre Galaxy Fold 2. In uttrovi 2020 duvemu allora aspittà chì a serie sia liberata Galaxy S20 Fan Edition. In quantu à l'auriculare Galaxy BudsX è fighjate Galaxy Watch 3, cusì duveranu ghjunghje à u mercatu inseme cù a serie Galaxy Nota 20. Cusì hè a tableta Galaxy Tab S7.

Hè nutate ancu chì i più grandi cuncurrenti Apple è Huawei presentanu i so mudelli emblematici in settembre, per quessa ùn pò esse una coincidenza chì Samsung stende a liberazione di a so propria nutizia in questu modu. Cù sta mossa, a cumpagnia coreana puderia cunquistà alcuni utilizatori chì altrimenti cumprà un novu iPhone o Huawei Mate 40.

U più lettu d'oghje

.