Chiudi annunziu

Missaghju cummerciale: In u mercatu di parlante relativamente riccu d'oghje, ci sò una quantità di prudutti diffirenti chì ci danu a scelta perfetta. In l'offerta domestica, sicuru, ci sò parechje marche ben cunnisciute chì anu sappiutu di custruisce una reputazione solida è cusì offre prudutti audio di qualità. Ma u listessu ùn si pò dì di a sucetà Lanchiya, cusì definitivamente micca cun noi. Chì sò questi parlanti in ogni modu è induve sò ghjunti quì?

Lanchiya MK30
Fonte: Redazione Letem světem Applem

I parlanti Lanchiya gode di una grande popularità in particulare in i Stati Uniti, Giappone è Corea di u Sud. Attualmente, u mudellu MK30 hè ghjuntu in a Repubblica Ceca per a prima volta, chì vi catturà l'ochju à u primu sguardu cù u so aspettu unicu è premium. È ciò chì hè veramente rivoluzionariu di stu pruduttu? I parlanti Lanchiya MK30 offrenu un sonu di prima classe, chì hè assicuratu da una soluzione rivoluzionaria in forma di amplificatori di tubu, un damper convex, un magnetu di neodimiu hibridu di doppia strata è una struttura di cune cù carta 100% pulpa. Un vantaghju enormu hè chì u mudellu MK30 gestisce facilmente u sonu à 360 ° è offre una grande retroilluminazione LED, chì u face adattatu per ogni stanza. A putenza tutale di u set hè 40 W.

Lanchiya MK30 (Daklos):

Hè vale a pena menzionate ancu a funzione speciale Bass Boost, chì pò piglià a cura di l'amplificazione di i toni bassi. U pruduttu vi piacerà sicuramente ancu in u campu di a cunnessione. Pudete cunnette u vostru telefunu o laptop à i parlanti utilizendu una interfaccia Bluetooth wireless o via un cable AUX standard. Per accelerà l'accoppiamentu in u casu di a tecnulugia Bluetooth, ci hè un chip NFC nantu à u pruduttu, grazia à u quale solu bisognu di mette u vostru telefunu è avete finitu. L'altoparlanti Lanchiya MK30 sò stati purtati à u mercatu cecu per a prima volta da a famosa galleria Internet Daklos, in a so offerta pudete ancu truvà sta gemma cù un scontu di dui mila, chì vi costarà 4 CZK.

U più lettu d'oghje

.