Chiudi annunziu

Dapoi parechji mesi, Google hà travagliatu nantu à una funzione per sparte rapidamente i fugliali cù l'altri. Questu serà una funzione simili à i pruprietarii Apple i prudutti ponu esse cunnisciutu cum'è AirDrop. On Androidvi sarà chjamatu Nearby Sharing è hè essenzialmente una nova generazione Android Fascia.

A nutizie di Google hà indicatu video per sviluppatori, induve, frà altre cose, spieganu cumu si ponu integrà a funzione in e so applicazioni. Da u video pudemu vede chì se vulemu sparte, per esempiu, una foto, allora nantu à u screnu di spartera vedemu i quattru cuntatti più frequenti, quattru applicazioni preferite, l'opzione di copia rapida è, avà, l'opzione per una copia rapida. sparte cù l'altri. Se l'utilizatori anu attivatu Nearby Sharing, puderanu mandà rapidamente l'imaghjini à l'area circundante. L'attivazione di Nearby Sharing si farà classicamente in u pannellu di lanciamentu rapidu, induve una nova icona apparirà, cum'è pudemu vede in a seconda screenshot.

Nearby Sharing hè suppostu avè versus Apple AirDrop un grande vantaghju. Google pensa à espansione micca solu à u sistema Android, ma ancu in Chrome OS, Windows, Linux è macOS. È questu hè grazia à u fattu chì a funzione deve esse integrata in u navigatore Chrome. Nearby Sharing righjunghji cusì un numeru assai più grande di dispusitivi cà AirDrop, è l'usabilità di a funzione aumenterà considerablemente.

U più lettu d'oghje

.