Chiudi annunziu

Missaghju cummerciale: Approfitta di offerte limitate. Ottene rigali per un valore di finu à CZK 1 o risparmiate quandu cumprà un novu smartphone è un aspiratore intelligente. Avà pudete cumprà l'ultimi prudutti Xiaomi à un prezzu assai più prezzu in Mobile Emergency. Ma a prumuzione hè valida solu finu à a fine di sta settimana.

Pudete cumprà una novità à un prezzu veramente bonu Xiaomi Poco F2 Pro, soprannominatu l'assassinu flagship. Per un prezzu attraente, offre un processore Snapdragon 865 cù supportu di rete 5G, 6GB di RAM, una batteria 4700mAh, carica super-rapida, un display di 6,67-inch cù un lettore di impronte digitali integratu o una camera quadrupla 64 Mpx cù registrazione video 8K. . U telefunu hè in vendita sta settimana per 12 CZK (originariamente 14 corone).

Ci hè ancu un aspiratore intelligente in vendita Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop 1C. Per u prezzu 6 CZK (normalmente 6 curone) offre una putenza di aspirazione di 990 Pa, un grande cuntinuu di rifiuti cù una capacità di 2000 ml è una batteria chì hè abbastanza per 600 m120. In più di l'aspiratore, pò ancu mop è hà ancu una funzione di carica automatica, supportu per u cuntrollu di voce, una applicazione per l'accoppiamentu cù un telefunu o a capacità di stabilisce muri virtuali o zoni pruibiti.

In più di sconti, pudete ancu prufittà di una offerta speciale in Mobile Emergency, induve quandu cumprate novi telefoni da a serie Redmi Note 9 da Xiaomi, riceverete rigali valenu finu à CZK 1. À u telefunu Redmi Note 9 perchè uttene u bracciale intelligente Xiaomi Mi Band 3 per u mudellu Redmi Note 9 Pro allora, cù u bracciale, riceverete ancu Mi True Wireless Earbuds. L'offerta hè valida solu finu à u 30 di ghjugnu.

U più lettu d'oghje

.