Chiudi annunziu

Missaghju cummerciale: L'estiu hè quì è cun ellu u tempu di vacanze. Ch'ella sia andatu versu u mare, a muntagna o u camping, ci sò parechje trappule chì aspettanu i vostri dispositi intelligenti. Hè dunque una bona idea di prutege micca solu u vostru telefunu, grazia à quale pudete facilmente chjappà u vostru destinazione, ma ancu i smart watches, chì sò diventati sempri più populari in l'ultimi anni. Questi, soprattuttu in u casu di una festa attiva, aiutanu à registrà e rializazioni sportive è sò spessu l'unica cunnessione à u vostru telefunu. I dui dispusitivi anu una cosa in cumunu, vale à dì un altu risicu di danni ancu durante l'attività normale. Tuttu ciò chì ci vole hè un colpu di a manu accidintali in un arbre, un slip mentre corre, o trascuranza mentre preparanu un barbecue di famiglia, è a disgrazia hè in u mondu. In particulare in u casu di smart watches cù schermi sensitivi. In regula, ùn valenu ancu a pena di riparà, postu chì u serviziu custa quasi quant'è un novu dispositivu.

panzerglass

Per i motivi citati sopra, u fabricatore danese PanzerGlass hà allargatu a so gamma di prudutti per include vetri cuncepiti specificamente per orologi intelligenti. Si distinguenu cù a massima resistenza ancu mantenendu una sensibilità tattile di 100% è preparanu u vostru sguardu per qualsiasi cosa. U fabricatore ottene una alta resistenza grazia à u grossu di vetru di 0,4 mm, è u prucessu di produzzione esigenti ghjoca ancu u so rolu. A misura perfetta nantu à l'orologio hè assicurata da una cola d'alta qualità, chì hè ancu nantu à tutta a superficia di u vetru. Dunque ùn ci hè micca bisognu di preoccupassi di bolle d'aria antiestetiche o peeling graduali. A cola pò ancu sustene a natazione in a piscina senza prublemi.

L'offerta include vetri per mudelli selezziunati di orologi di marca Apple, Samsung, Suunto, Huawei, Polar è Garmin. Pudete cuntrollà facilmente a cumpatibilità cù altri orologi di altri fabricatori usendu u codice QR chì si trova nantu à l'imballu di u produttu o in e-shops.

U più lettu d'oghje

.