Chiudi annunziu

U disignu di u prossimu Galaxy A Nota 20 Ultra hè stata filtrata un pocu fà via parechji rende, ma avà avemu foto di l'imballu di u telefunu. Questi ci dicenu quali fughe puderanu esse veri.

L'imaghjini sò stati spartuti via u situ web di Weibo da u famosu "leaker" IceUniverse. Nantu à elli ci hè una tappa per Galaxy Nota 20 Ultra fotografiatu da diverse anguli. Pudemu nutà chì invece di un cutout per tutta a camera, appariscenu solu aperture per lenti individuali, flash è sensor ToF (usatu per cartografia l'ambienti in 3D). A protrusione di e camere stessu pare un pocu più chjucu cà in u casu di a serie Galaxy S20. I ritratti dispunibili revelanu ancu altri cambiamenti chì vedemu in paragone Galaxy Nota 10, per esempiu, u voluminu è i buttuni di putenza / sveglia di u telefunu sò spustati à u latu superiore drittu. A speculazione precedente chì u stylus S-Pen deve esse situatu à u latu manca di u dispusitivu hè ancu cunfirmata. Da u fondu di u pacchettu, pudemu vede i cut-outs standard per u connettore USB-C, parlante è microfonu. U pirtusu per u sicondu micru si trova in a parti suprana.

Questa filtrazione senza dubbitu mette in più luce nantu à l'idea di a serie futura Galaxy Nota 20, ma tenite in mente chì quessi sò sempre imaghjini micca ufficiali è deve esse pigliatu cù un granu di salinu. Hè pussibule chì l'imaghjini mostranu l'imballu per unu di i prototipi precedenti. Scupreremu induve hè a verità 5. sprna na avvenimenti in linea Galaxy unpacked, induve Samsung revelarà à u mondu micca solu u Note 20, ma ancu un telefuninu plegable Galaxy Piega 2.

U più lettu d'oghje

.