Chiudi annunziu

Dopu un bellu pezzu, Google hà decisu di riprogettà l'applicazione Photos per seguità i tendenzi muderni. Frà altre cose, l'applicazione hè digià celebrata u so quintu anniversariu. Duranti stu tempu, Photos hè diventata una di e migliori app chì Google hà da offre. U redesign di l'applicazione hè divisu in parechje parte. Per esempiu, ci era un novu logu, una redistribuzione di u menu principale è ancu e funzioni novi.

U logu di Google Photos hè statu simplificatu, ma i culori è a forma sò cunservati. U cambiamentu principale direttamente in l'applicazione hè in u menù di fondu, induve ci sò solu trè elementi novi - Photos, Search and Library. Pudete ancu nutà chì e foto anu una vista più grande, sò più affollati l'una di l'altra è s'ellu hè un video, a vista previa ghjucà automaticamente. Google hè ancu focu annantu à i ricordi. In questa rùbbrica vi vede parechje più vechje foto è video di u passatu. Ùn hè micca surprisante, Google dice chì Memories hè una funzione assai populari in Photos, cusì hè solu logicu chì a funzione uttene più spaziu. Sarà ancu pussibule di disattivà i ricordi da un certu periodu di tempu, è l'utilizatori puderanu ancu selezziunà e persone chì ùn appariranu micca in i ricordi.

In a seccione di ricerca, a novità principale hè una mappa interattiva, attraversu quale puderete vede rapidamente e foto. Grazie à sta funzione, pudete cercà rapidamente e foto di u locu solu. Più zoomate nantu à a mappa, più precisi i risultati chì riceverete. Google ùn hà micca scurdatu di scurdà chì in i paràmetri offre l'opzione di sguassà u locu da e foto, se ùn avete micca cura di sta funzione. A salvezza di u locu pò ancu esse annullata sguassendu i diritti d'accessu à u locu da l'applicazione di foto.

In a sezione di a biblioteca, vi vede l'album, una basura cù e foto sguassate, e foto archiviate, è ancu e foto è i video preferiti. L'aghjurnamentu hè liberatu gradualmente Android i iOS, ma sfurtunatamenti ùn pò esse forzatu manualmente. Google l'attiva da u latu di u servitore, cusì pò piglià un pocu di tempu prima di ghjunghje à voi.

U più lettu d'oghje

.