Chiudi annunziu

Missaghju cummerciale: I scooter elettrici sò sempre in crescita. Ricertamenti, però, sò diventati più è più prezzu per i clienti, cum'è i so prezzi cadenu. Questu hè ancu u casu cù i scooter elettrici Eljet, chì Mobil Emergency hà attualmente scontu da millaie di corone. Allora s'è vo avete pensatu à cumprà un scooter elettricu, avà hè u tempu perfettu.

Eljet Track T2

U Track T2 di Eljet hè ideale per quelli chì volenu un scooter di qualità è eleganti per pocu soldi. Malgradu u prezzu bassu, offre una vitezza massima di 25 km / h, una gamma di finu à 30 km, una putenza di u mutore di 250 W, una capacità di carica più altu di 120 kg è ancu un display LED nantu à u manubri. Di sicuru, ci sò luci, una campana, una serratura intelligente, cunnessione à un smartphone è un mecanismu plegable. L'Eljet Track T2 hè in vendita à u Mobile Emergency per 7 CZK (urigginariamente 9 curone), chì hè attualmente u prezzu più bassu di u mercatu.

Eljet Track T3

U mudellu Track T3 vanta i stessi paràmetri di u scooter Track T2 sopra citatu. In ogni casu, hà una bateria notevolmente più grande, cusì offre una gamma rispettabile di finu à 40 km. Ancu cusì, hà tenutu u stessu pesu - 12 kg. Eljet Track T3 hè avà dispunibule nantu 9 CZK (originariamente 12 corone).

Eljet Cruiser Premium

Se vulete accelerà finu à 30 km/h, avè un mutore di 350 W sottu à i vostri pedi è cambià trà trè livelli di velocità, allora u scooter elettrico Eljet Cruiser Premium hè ideale per voi. In più di i benefici citati sopra, hà ancu una visualizazione nantu à u manubriu, luce, cornu, bluetooth, altezza telescopicamente regulabile, un pesu di solu 11 kg è una capacità di carica più bassa ligata di 100 kg. Cruiser Premium hè attualmente a compra più vantagevule, perchè hè dispunibule solu in Mobile Emergency 7 CZK (urigginariamente 11 curone), chì hè di granu u prezzu più bassu.

U più lettu d'oghje

.