Chiudi annunziu

Missaghju cummerciale: Dumenica hè quì è cun ellu ancu un avvenimentu classicu di scontu, chì avemu preparatu per voi ogni settimana in cuuperazione cù u nostru cumpagnu Mobil Emergency. Sta volta avemu preparatu locatori intelligenti per voi, chì pudete grazie à un codice di scontu findmylost uttene à un prezzu imbattibile.

FIXED Smile Wallet cù tracker intelligente

Avete un prublema per scurdà di a vostra billetera o avete a paura chì qualchissia vi arrubbassi ? Allora vi piacerebbe a borsa di pelle cucita a manu di Prostějov chjamata FIXED Smile Wallet. Questu hè perchè hè equipatu di u localizzatore Smile Motion, grazie à quale averà sempre una visione perfetta di questu. A billetera pò esse facilmente cunnessu à l'applicazione mobile da l'attellu FIXED, in quale pudete vede, per esempiu, u so locu attuale s'ellu hè cunnessu à u telefunu, o l'ultimu locu arregistratu dopu a disconnection. U locator hà un sensoru di muvimentu chì pò esse facilmente stabilitu via l'applicazione in modu chì vi avvisa cù sonu è notificazioni in u vostru telefunu ancu à u minimu muvimentu. In ogni casu, hè assai faciule di stallà una notificazione in u vostru telefunu, per esempiu, per evità di scurdà di a vostra billetera in casa, quandu l'applicazione simpricimenti vi avvisa chì a vostra billetera manca dopu avè lasciatu l'area definita da voi. In corta, una cosa assai utile. 

Pudete cumprà u FIXED Smile Wallet cù un tracker in varianti di culore marrone, neru è rossu. U so prezzu standard hè 999 corone, ma grazia à un codice di scontu findmylost pudete uttene in ogni variante di culore per solu 699 corone - vale à dì cù un scontu di 30%. 

Tracker intelligente FIXED Smile Key Finder

U seguimentu di u locu di a vostra billetera via l'app ùn vi piace micca, ma vi piacerebbe sempre un gadget simili per qualchì altra cosa, cum'è chjavi, una valigia, una borsa o qualcosa di simile? Allora pudete esse interessatu à u tracker intelligente FIXED Smile Key Finder. Funziona praticamente u listessu cum'è un tracker in una billetera, grazia à quale averete una visione perfetta di tuttu ciò chì serà cunnessu. Aghju personalmente utilizatu u tracker per circa trè quarti di l'annu è deve dì chì funziona veramente bè. Gestisce a ricunniscenza di u muvimentu in modu brillanti, è ancu di mandà notificazioni nantu à a disconnessione o a cunnessione se mi alluntanassi da ellu più di ciò chì aghju stabilitu. Hè dunque ancu un cumpagnu assai bonu chì ùn vi lascià micca in lurch quandu si scurdate di e cose. Pudete leghje più nantu à ellu in a nostra recensione più antica. 

Pudete cumprà u tracker intelligente FIXED Smile Key Finder in grisgiu, rossu, rosa, neru, blu è verde. U so prezzu standard hè 499 corone, ma grazia à un codice di scontu findmylost pudete ottene in ogni variante di culore per solu 349 corone - vale à dì cù un scontu di 30%.

U più lettu d'oghje

.