Chiudi annunziu

Google hà sperimentatu cù a barra di fondu in Chrome per anni. Pudemu vede parechje suluzioni diffirenti, chì sempre facia à a versione beta à u più. Allora a versione stabile di u navigatore Chrome hà sempre a barra è i cuntrolli in cima. Avà Google hà preparatu una nova barra di fondu chì pò esse attivata in a versione beta di Chrome.

Qualchidunu di voi pudete sempre ricordate Chrome Home, Duplex o Duet. Eccu alcuni di i nomi di piè di pagina chì Google hà pruvatu in quattru anni. Duet era l'ultimu, è Google hà finitu u so sviluppu à a fini di maghju. Dopu à circa un mese d'aspittà, avemu un rimpiazzamentu cù u nome provisoriu "Conditional Tab Strip". Pudete pruvà à attivà sta barra in a versione beta di Chrome 84. Basta à copià è incollà u testu seguente in a barra di ricerca: chrome://flags/#enable-conditional-strip. Sfurtunatamente, questu ùn guarantisci micca chì a nova barra apparirà, perchè Google attiva ancu a funzione in u latu di u servitore.

Pudete vede una maghjina in a galeria chì mostra sta barra di fondu. Offre un cambiamentu rapidu trà l'ultime pagine aperte è ancu dui buttoni. Cù u primu, pudete chjude rapidamente a finestra, cù u sicondu, à u cuntrariu, pudete apre una nova finestra. S'ellu vedemu sta barra in a versione stabile di u navigatore hè sempre in l'astri. Ma certamente ùn serà micca surprisante se Google annulla ancu sta suluzione. Fortunatamente, sè vo vulete un navigatore cù una barra di fondu, esiste à Androidcù parechje alternative cum'è Firefox Preview, Samsung Internet Browser o Microsoft Edge.

U più lettu d'oghje

.