Chiudi annunziu

Samsung hà introduttu u telefunu in a Repubblica Ceca oghje Galaxy A31, chì offre quattru fotocamere, una grande capacità di bateria è una dimensione più compacta cumparatu cù u mudellu Galaxy A41. U novu pruduttu hè in vendita u 10 di lugliu à u prezzu di CZK 7. Serà dispunibule in neru è blu.

"Consigli Galaxy È hà sempre offertu un grande valore per i soldi ". disse Tomáš Balík, direttore di a divisione mobile di Samsung Electronics Czech and Slovak. "U novu mudellu ancu onora sta tradizione Galaxy A31 - per un prezzu assequible, e parti interessate ponu aspittà di funzioni di prima qualità ".

A visualizazione di u telefunu hè 6,4 inch, a risoluzione hè FullHD + (2400 x 1080 pixel) è hè un pannellu Super AMOLED. U lettore di impronte digitali hè situatu direttamente in u display. Pudete vede un picculu cutout in quale ci hè una camera selfie 20 MPx cù una apertura di F / 2,2. Se guardemu in daretu, truvemu quattru camere più. U principale hà 48 MPx cù apertura F / 2,0. Hà ancu una camera ultra-grandangolu cù 8 MPx è apertura F / 2,2. Ci hè ancu una camera 5 MPx cù una prufundità selettiva di campu è una camera macro 5 MPx.

U funziunamentu di u telefuninu hè furnitu da u chipset Mediatek MTK6768 pocu cunvinziunali, chì cumplementa 4GB di memoria RAM è 64GB di almacenamiento. U supportu per e carte microSD finu à 512 GB piacerà. Cumu avemu scrittu sopra, a bateria hà una capacità di 5 000 mAh è ci hè ancu una carica rapida di 15W.

U più lettu d'oghje

.