Chiudi annunziu

IFA hè una di e più grande fiera di tecnulugia in u mondu, chì si svolge in Berlinu ogni annu. Quist'annu, l'IFA hè particularmente speciale in quantu hè una di e pochi fieri cummerciale chì si feranu in una forma relativamente normale. A fiera si terrà da u 4 à u 9 di settembre in un locu classicu in Berlinu. L'unica limitazione maiò hè chì ùn serà micca apertu à u publicu, ma solu à l'imprese è i ghjurnalisti. Tuttavia, avemu avà amparatu chì ùn avemu micca vistu Samsung in questa fiera, per a prima volta da u 1991. U mutivu hè a pandemia di covid-19. A cumpagnia coreana hà decisu cusì per una sicurità più altu è ùn vole micca piglià risichi. Questu ùn hè micca surprisante, dopu tuttu, e fiere precedenti cum'è MWC 2020 sò stati ancu interrotti per via di u coronavirus.

In u passatu, Samsung hà ancu utilizatu a fiera IFA per presentà novi mudelli di a serie Galaxy Notes. Ancu s'ellu hè attualmente urganizatu u so propiu avvenimentu, IFA era sempre una fiera cummerciale impurtante induve i ghjurnalisti è u publicu generale puderanu pruvà è toccu i novi dispositi chì Samsung preparava per a seconda mità di l'annu. L'annu passatu, Samsung hà preparatu un telefunu per a fiera cummerciale Galaxy A90 5G, chì era u primu telefuninu 5G "più economicu" micca di punta. Pudemu ancu vede nutizie nantu à i prudutti di a casa.

Sembra chì Samsung ritenerà ancu grandi eventi offline per un pezzu. Dopu tuttu, l'avvenimentu Unpacked in Aostu, chì duvemu vede Galaxy Nota 20, Galaxy Fold 2, etc., serà solu in linea. Da ferraghju / marzu di u 2021 si duvemu vede Galaxy Cù S21, a situazione intornu à u mondu sperendu si calmerà è Samsung torna ancu à l'avvenimenti offline.

U più lettu d'oghje

.