Chiudi annunziu

Nta l'ultimi anni, succede chì Samsung prupone i so mudelli cù u so propiu processore è cù un processore Qualcomm. I mudelli S20 sò stati equipati cù u Snapdragon 865, è sicondu l'outlet cinese, nunda ùn cambierà in questu sensu per u prossimu mudellu, chì hè una pretensione veramente chocante.

Di sicuru, l'urighjini di stu prublema tornanu à a pandemia di coronavirus, chì face cresce i prezzi. Sicondu l'infurmazioni, u Snapdragon 875 deve esse 50% più caru cà u so fratellu maiò cù a designazione 865. Apple Si dice chì pensa à fà i so novi mudelli un pocu più prezzu. Sicondu altri rapporti, u prezzu per u Snapdragon 875 ùn serà micca cusì altu, ma ancu cusì, si parla più di utilizà u Snapdragon 865+, chì deve ancu esse implementatu in Galaxy Nota 20 è Fold 2.

Un'altra opzione hè di implementà i prucessori Exynos 30 di u S1000, chì anu da esse infurmatu finu à trè volte più veloce di u Snapdragon 865. In ogni casu, ùn ci hè nunda di speculà finu à chì i testi veri sò nantu à a tavula. Ancu questu informace hè sorprendente, l'usu di u stessu chip cum'è a serie S20 ùn hè micca veramente prubabile. Tuttavia, Samsung pò ricorrere à sta variante cù a versione Lite di u S30. I novi mudelli di a serie "S" sò senza dubbitu unu di i smartphones più attesi di l'annu. Puderia purtà paràmetri di càmera più sofisticati è, sicondu parechje speculazioni, una camera selfie posta sottu à a visualizazione.

U più lettu d'oghje

.