Chiudi annunziu

Quandu a malatia coronavirus hà cuminciatu à sparghje in u mondu à u principiu di questu annu, e discussioni nantu à l'igiene è a disinfezione, tra l'altri cose, anu cuminciatu à aumentà in intensità. In questu cuntestu, parechji cunsiglii è struzzioni apparsu in Internet, i cunsumatori anu dimustratu un interessu inusual in diversi strumenti pertinenti, è parechje persone littiralmente attaccanu i magazzini è e-shops cù disinfettanti è prudutti di pulizia. Diversi metudi di disinfettà è di pulizia di i dispositi mobili sò stati ancu largamente discututi. Samsung hà avà ghjuntu cun un tali pruduttu.

U dispusitivu, chjamatu u Sterilizzatore UV, hà vistu a luce di u ghjornu in Tailanda sta settimana. A cumpagnia prumove cum'è un strumentu antibacterial chì ùn pò micca solu carricà telefoni intelligenti, orologi intelligenti o cuffie wireless, ma ancu disinfettate bè i dispositi rispettivi. U Sterilizzatore UV hè veramente un dispositivu multifunzionale, chì hè pruvucatu da, frà altri cose, u fattu chì pò ancu esse usatu per pulisce oggetti più chjuchi, cum'è l'occhiali di sole. U prezzu di u sterilizzatore hè di circa 1200 curone, e dimensioni di u dispusitivu inconspicuous sò 228mm x 128mm x 49mm. Ùn hè ancu chjaru se a so vendita principia ancu in i paesi fora di u Far East.

U Sterilizzatore UV ùn hè micca l'unicu modu chì Samsung risponde à a pandemia di COVID-19. Uni pochi mesi fà, per esempiu, u giant sudcoreanu hà introduttu un serviziu di disinfezione per e so strutture, è hà ancu investitu decine di milioni di dollari in attività relative à a lotta globale contru u coronavirus.

U più lettu d'oghje

.