Chiudi annunziu

Huawei P40 Pro hè digià u sicondu telefuninu flagship di a cumpagnia chinesa chì ùn hà micca servizii Google Play in questu. In questu casu, Huawei hà digià pruvatu à risolve stu prublema più. Ma hè abbastanza? In a rivista d'oghje, parleremu micca solu di l'usu di u telefuninu senza i servizii di Google, ma ancu di u dispusitivu stessu, chì hà ambizioni di diventà u megliu telefuninu camera in u mercatu.

U cuntenutu di u pacchettu Huawei P40 Pro

U telefunu hè ghjuntu à u nostru uffiziu in una scatula bianca tradiziunale. In più di u dispusitivu stessu, cuntene ancu un caricatore SuperCharge veloce, un cable USB-C è cuffie simplici ancu cù un connettore USB-C. In a versione rivista, avemu avutu ancu una tappa plastica simplice dispunibule, ma sicondu u situ web di Huawei, questu ùn hè micca inclusu in u pacchettu di vendita. L'ultimi cose in u pacchettu sò i manuali è un strumentu per ejecting the SIM slot. L'Huawei P40 Pro hè vendutu in trè varianti di culore - Ice White, Silver Frost è Black.

U disignu classicu di 2020 hè cumplementatu da un grande pirtusu

Se guardate u fronte è u spinu di l'Huawei P40 Pro, pudete esse sorpresu da l'apertura più grande. U restu di u telefuninu prupone digià un disignu cumplettamente standard chì pudemu ricunnosce da un gran numaru di altri telefoni. A visualizazione di u telefunu hà una rotondità relativamente grande (più grande di i telefoni di a serie Galaxy S20). I frames minimi nantu à a cima è u fondu sicuramente piaceranu. A grande apertura hè cusì grande per u fattu chì Huawei hà integratu duie camere selfie, una di quale hè un sensor TOF infrared.

Huawei P40 Pro
Fonte: Editori di Samsung Magazine

In u spinu, u più interessante hè u cantonu superiore manca, induve ci sò esattamente quattru camere, è dinò pudete ancu nutà a marca Leica, chì hà aiutatu cù a so sintonizazione. U spinu stessu hè fattu di vetru temperatu è, sfurtunatamenti, hè un veru catcher per impronte digitali è terra. U quadru di u telefunu hè tandu fattu di aluminiu. U latu drittu di u quadru ospita u rocker di volume è u buttone di putenza. A parte inferiore offre un cunnessu USB-C, un altoparlante è un slot per duie carte nanoSIM o una nanoSIM è una carta di memoria NM. Sfurtunatamente, Huawei cuntinueghja à sustene e so carte. Ùn ci era micca cunnessu audio 3,5mm. Huawei prova di cumpensà almenu ligeramente cù un portu infrared, chì hè ancu sempre più raru in i telefoni. Pò esse usatu, per esempiu, per cuntrullà i dispositi in a casa cum'è una televisione.

U trasfurmazioni di u telefuninu stessu hè di primura. Dopu tuttu, ùn avemu micca aspittatu nunda di più. Per l'ultimi anni, Huawei pò facirmenti cumpete cù i migliori marche cum'è Samsung o Apple. Nunda si piega o si piega in ogni locu. Inoltre, l'Huawei P40 Pro risponde à a certificazione IP68, per quessa, ùn importa micca ancu un cortu sughjornu in acqua, specificamente duverebbe durà finu à 30 minuti à una prufundità di un metru è mezu. Cù dimensioni di 158.2 x 72.6 x 9 mm è un pesu di 209 grammi, si trova trà i telefoni più grande di u mercatu. Tuttavia, durante a prova, ùn avemu più sentitu chì u telefunu era troppu massivu è grande, à u cuntrariu di u Samsung Galaxy S20 Ultra.

L'Huawei P40 Pro offre un display di 90 Hz

L'orgogliu di u telefunu hè certamente a visualizazione OLED di 6,58-inch cù una risoluzione di 2640 x 1200 pixel, chì ùn manca micca supportu HDR o una freccia di rinfrescante 90Hz. Puderete esse dumandate perchè Huawei ùn hà micca messu una freccia di rinfrescante di 120Hz in u so telefonu superiore cum'è a cumpetizione. U direttore di Huawei, Yu Chengdong, hà revelatu recentemente chì a visualizazione seria cunfigurata per sustene una frequenza di 120Hz. In ogni casu, a cumpagnia hà decisu d'utilizà un valore più chjucu principalmente per via di menu cunsumu d'energia è invece focalizata in una sintonizazione perfetta di 90Hz. Avemu di sicuru d'accordu cun questu. A più alta freccia di rinfrescamentu di 90Hz funziona perfettamente in u telefunu, ùn avemu micca avutu prublemi ancu à una luminosità più bassa, è ùn avemu micca nutatu troppu nantu à a vita di a bateria di u telefunu, chì era sempre eccellente.

Huawei P40 Pro
Fonte: editori di Samsung Magazine

Eramu ancu cuntenti di a visualizazione di u telefunu in termini di culori, luminosità massima è anguli di vista. A leghjibilità di a visualizazione in u sole hè assai bona. L'avemu paragunatu direttamente à l'OnePlus 7T è l'Huawei hà fattu assai megliu. Di sicuru, ùn hè micca una sorpresa, datu i prezzi diffirenti di i dui telefoni. Avemu solu duie lagnanze nantu à a visualizazione. U più grande porta à un display arrotondatu, per via di quale avemu spessu scontru tocchi indesiderati. Hè soprattuttu fastidiosu quandu scrivite un missaghju, quandu da u turchinu u vostru teclatu smette di travaglià perchè accidentalmente toccu u bordu laterale di a visualizazione ligeramente. Samsung hà trattatu stu prublema in i so telefoni assai, sia per restrizioni di u software, ma recentemente principarmenti per riducendu a rotondità. U sicondu prublema cuncerna u pirtusu, induve ùn ci importa micca a so dimensione, perchè avete sempre vede abbastanza icone di notificazione. Hè peggiu cù u fattu chì hè situatu relativamente bassu, per esempiu quandu si vede un video, questu crea un grande quadru neru chì reduce a dimensione generale di a visualizazione.

U lettore di impronte digitali in stu telefunu hè situatu in a visualizazione è, cum'è eramu abituati cù i telefoni Huawei precedenti cù un lettore classicu, funziona senza prublemi quì. A vitezza di sbloccare hè esemplare, è durante a prova ùn avemu micca scontru nisun prublema, cum'è una leggibilità povera di u dito, un sbloccare lento, etc.

A prestazione superiore hè cumplementata da u supportu per e rete 5G

Cum'è a cumpetizione, i dispositi Huawei ùn ponu manca di supportu per e rete di nova generazione. Tuttavia, da u puntu di vista di a Repubblica Ceca, questu hè sempre una funzione innecessaria, perchè ogni espansione più massiva di e rete 5G hè anni di distanza. In ogni casu, sè vo vulete salvà solu per a variante 4G, site fora di furtuna. Huawei ùn vende micca.

A prestazione hè incaricata di u chipset Kirin 990 5G, chì serà abbastanza per voi micca solu per u travagliu di ogni ghjornu, ma ancu per ghjucà à ghjochi 3D esigenti. Emu u chipset attraversu u benchmark Geekbench 5, induve hà puntuatu 753 in Single-Core è 2944 in Multi-Core. In u risultatu, apprussimatamente currisponde à u chipset Snapdragon 855+ di l'annu passatu. Comparatu à i chipsets Exynos 990 è Snapdragon 865 di questu annu, hè peghju. Ma questu ùn hè micca surprisante. Pudemu osservà differenze simili in l'ultimi anni.

In quantu à e versioni di memoria, u telefunu hè prupostu nantu à u nostru mercatu in una versione 256 GB, in più, hè un almacenamentu veloce UFS 3.0, chì hè dopu cumplementatu da 8 GB di memoria RAM, chì hè dinò un valore abbastanza chì durà per parechji anni. L'altru equipamentu di u telefunu hè di novu esemplariu, per esempiu, ci hè un supportu per Wi-Fi 6, Bluetooth 5.1 o u portu infrared prima citatu. U telefunu hà ancu un chip NFC, ma u pagamentu senza cuntattu hè un pocu più complicatu. Google Pay ùn hè micca supportatu per a mancanza di servizii Google.

A bateria di u telefunu hà una grande capacità di 4 mAh. I mudelli di punta di Huawei sò riputati per avè una vita di batteria assai bona. U stessu hè veru di l'Huawei P200 Pro, cù quale a bateria durava regularmente finu à dui ghjorni. E ancu in i casi induve avemu avutu una visualizazione attiva di 40Hz. Di sicuru, dura un ghjornu sanu cù usu pesante. U telefunu hè ancu assai bonu in termini di carica. Ci hè una carica cablata 90W, cù quale pudete carricà u telefunu da zero à centu per centu in una ora. Ci hè ancu una carica wireless 40W veloce, chì hè, per esempiu, più veloce di a carica tradiziunale di cablata per iPhones. Sfortunatamente, ùn avemu micca un caricatore wireless speciale cù quale pudemu pruvà sta carica rapida.

U Huawei P40 pò esse usatu senza servizii Google?

Se seguite l'avvenimenti riguardanti i telefoni Huawei almenu un pocu, sapete chì sta cumpagnia chinesa hà trattatu un embargo da i Stati Uniti da l'annu passatu. Per via di questu, Huawei ùn pò micca fà affari cù cumpagnie americane, chì, frà altre cose, significava a fine di a cooperazione cù Google. U sistema stessu Android hè furtunamente un software apertu, cusì Huawei pò cuntinuà à aduprà. Tuttavia, ùn hè più appiicata à i servizii di Google, chì includenu, per esempiu, a tenda di Google Play, l'applicazioni Google, Google Assistant, pagamentu via Google Pay, etc. L'embargo pò esse sguassatu in modu non ufficiale, è rende i servizii di Google dispunibuli ùn hè micca un prublema. per un utilizatore tecnicamente più avanzatu. Tuttavia, per a prova, avemu decisu di utilizà u telefunu senza servizii di Google cum'è preparatu da Huawei.

U telefunu funziona Androidu 10 cù a superstruttura EMUI 10.1 è à u primu sguardu ùn ricunnosce micca ancu chì u telefunu ùn manca di servizii Google. Questu hè, s'è no s'aspittava chì ùn avete micca bisognu di login cù un contu Google, ma invece vi accede à un contu Huawei. Avemu pruvatu à stallà l'applicazioni Google nantu à u telefunu senza alcuna mudificazione è a maiò parte di a maiò parte ùn anu mancu principiatu perchè necessitanu servizii di Google. L'unica eccezzioni à queste app principali era Google Photos. Tuttavia, anu travagliatu solu in modu offline cum'è una galeria foto classica.

Stu telefonu hà digià servizii Huawei chì miranu à rimpiazzà quelli di Google. Finu a ora, però, si pò vede chì u sviluppu hè à u principiu è ùn ci hè micca assai cunnessione cù l'applicazioni. Inoltre, l'annunzii pop-up chì tentanu à installà novi applicazioni, chì sò ancu di qualità povera, sò assai fastidiosi. Hè listessu cù l'app store, chì hè chjamatu AppGallery. U numaru d'applicazioni ùn pò esse paragunatu à a tenda Google Play, è pudete ancu scurdà di l'applicazioni populari di l'imprese americane. Tuttavia, Huawei hà struzzioni per installà queste applicazioni direttamente nantu à u situ web, chì normalment ùn pò micca esse in l'AppGallery. Ci sò ligami per parechji magazzini cum'è APKPure, Aptoide o F-Droid.

Tuttavia, l'esperienza di l'usu di sti magazzini era veramente spaventosa. Prima di tuttu, vi tocca à cullà cù lentu app downloads, chì dinù ùn curreghja in u sfondate, cusì vi tocca à tene l 'app aperta tuttu u tempu, chì hè grande quandu vi tocca à aghjurnà uni pochi duzina Apps. U sicondu prublema era chì sti magazzini ùn ricunnosce micca u vostru locu è u dispusitivu chì avete aduprà. Parechji volte durante a prova, avemu avutu l'aghjurnamentu di l'app à l'ultima versione, ma hà scaricatu per u dispositivu sbagliatu o a regione sbagliata, cusì hà cessatu di travaglià. Se questu succede, avete bisognu di disinstalla l'applicazioni è cercate manualmente a versione curretta. Simply put, l'esperienza senza i servizii di Google era assai male è a disgrazia per l'usu di u telefunu cresce ogni ghjornu.

A liberazione hè ghjunta cù u cliente Aurora Store, chì cunnetta direttamente à Google Play Store. Grazie à Aurora Store, pudete accede à Google Store senza paràmetri complicati, è pudete ancu accede cù u vostru contu Google. Tuttavia, ùn ricumandemu micca questu postu chì Aurora viola i termini è e cundizioni di Google è puderia riesce u vostru contu Google originale. Tuttavia, a buttrega pò ancu esse usata senza un contu. Ma u megliu hè chì l'Aurora funziona perfettamente, cumprese i scaricamenti veloci in fondo, pudemu truvà quì tutte l'applicazioni chì sò in Play Store per a nostra regione. Grazie à l'Aurora Store, unu di i più grande svantaghji di l'Huawei P40 Pro hè statu eliminatu è u telefunu hè assai più utilizable grazia à questu. Di sicuru, ricumandemu di stallà lu in tutti i dispusitivi Huawei senza supportu di servizii Google.

A camera Huawei P40 Pro hè trà i migliori assoluti

Huawei era a cumpagnia chì hà iniziatu una nova era di multi-sensore, zoom grande è fotocamere più grande dui anni fà. Dapoi a liberazione di l'Huawei P20 Pro, sta cumpagnia chinesa hà sappiutu paragunà cù i migliori telefuni di càmera senza prublemi, è in parechji rispetti hà assicuratu u primu postu. U mudellu Huawei P40 Pro cuntinueghja in una fila simili. U telefunu hà un totale di sei camere, quattru in u spinu è duie in fronte.

U principale hà 50 MPx, apertura F / 1,9 è hà ancu OIS. Ci hè ancu un sensor telephoto 12MP, chì hè cuncepitu cum'è un periscopiu è offre un zoom otticu 5x è un zoom digitale 50x. Hè senza dì chì a camera ultra wide-angle hà 40 MPx è apertura F / 1,8. L'ultima camera hè un sensor TOF chì aiuta cù a prufundità di campu. In fronte, ci hè una camera selfie 32 MPx, chì hè cumplementata da un sensor TOF cù supportu di luce infrared. U telefunu pò registrà video 4K à 60 FPS è video ultra-lenti in FullHD è 960 FPS.

A qualità di foto risultante hè à un livellu assai altu, ma Huawei face prublemi simili à Samsung Galaxy S20 Ultra. I dui telefoni anu un grande hardware, ma sò limitati da i prublemi di software occasionale, cum'è i prublemi di fucalizza, a qualità di video più povira, o u modu di notte, chì ùn hà micca avanzatu assai annantu à l'anni. Fortunatamente, Huawei libera gradualmente l'aghjurnamenti chì fucalizza nantu à a qualità di e camere è i prublemi sò gradualmente diminuite. Se u vostru telefunu hè nantu à a qualità di foto è ùn vi importa micca assai di u video, allora l'Huawei P40 Pro deve esse definitamente in a vostra lista. In generale, pò creà ritratti assai boni da e trè camere principali è raramente vi lascia disappuntu.

Cunclusione di a rivista Huawei P40 Pro

L'embargo di i Stati Uniti hè un grande colpu per Huawei chì serà risentitu da ogni pruprietariu di Huawei P40 Pro. In ogni casu, s'ellu abbandunemu i prublemi cù i servizii di Google, allora questu hè un grande mudellu di punta chì hà uni pochi di mosche. Prima di tuttu, l'utilizatori ponu aspittà una grande camera chì hè constantemente migliurata cù l'aghjurnamenti, una visualizazione OLED assai bona cù un lettore di impronte digitali è un processu di punta. U telefunu hà assai prestazioni, è da u puntu di vista di u futuru, u sustegnu di e rete 5G hè ancu piacevule.

Se guardemu i sbaglii fatti da Huawei, simu più disturbati da tocchi indesiderati per via di a visualizazione arrotondata è di u supportu di e so carte NM invece di microSD classica. A qualità di u video arregistratu hè ancu in daretu à a megliu cumpetizione. Senza dubbitu, u più grande minus hè l'absenza di servizii di Google, ancu s'ellu Huawei ùn hè micca direttamente rispunsevule per questu. Questu hè principalmente un prublema per l'utilizatori chì ùn sò micca assai tecnichi. Puderanu avè prublemi à installà l'applicazioni populari chì cunnosci da u so vechju telefunu, o l'applicazioni populari o i ghjochi ùn ponu micca travaglià cun ellu. È queste sò cose chì ùn vulete micca vede nantu à un telefunu cù un prezzu di CZK 27.

Tuttavia, se sapete almenu un pocu di i telefoni, ùn hè micca un prublema per installà i servizii di Google o magazzini di applicazioni alternative. In questu modu, basu eliminà u principale inconveniente. L'Huawei P40 Pro puderia ancu esse ideale per quelli chì ùn piacenu micca i prudutti di Google è preferiscenu, per esempiu, suluzioni da Microsoft o una altra cumpagnia.

Huawei p40 per recensioni
Fonte: editori di Samsung Magazine

Vulemu ringrazià u magazinu MobilPohotovos.cz per allughjà u telefunu Huawei P40 Pro.

U più lettu d'oghje

.