Chiudi annunziu

In a rivista d'oghje, facemu un ochju à Watch TV, un serviziu chì porta a visualizazione di a TV à un livellu completamente novu. Questa hè una TV in Internet cun una applicazione sofisticata per i televizii intelligenti da Samsung, grazie à quale pudete gode di vede spettaculi, filmi, filmi è assai di più. Allora chì hè u serviziu in Samsung TV?

Cunniscite u serviziu

Prima di cumincià à pruvà l'applicazione stessa, avemu bisognu di familiarizà cù u serviziu. Cum'è digià citatu in l'intruduzioni, questu hè Internet TV, grazia à quale pò esse vistu in quasi ogni locu induve l'Internet hè dispunibule. Per usà, avete bisognu di abbunà à unu di i trè pacchetti principali, chì sò diffirenti l'una di l'altru in quantu à u numeru di canali, filmi, è spaziu per a registrazione. Tuttavia, tutti i trè pacchetti currispondenu in 168 ore di riproduzione. Allora, sè vo vulete riproduce qualsiasi spettaculu, pudete fà finu à una settimana in ogni pacchettu. 

I pacchetti principali ponu esse supplementati cù pacchetti supplementari chì espansione u serviziu cù canali supplementari, filmi, o u serviziu di abbonamentu HBO Go. Pudete ancu abbonate per allargà a trasmissione cù un altru smart TV o cumprà Android Box TV per riceve Watching TV. In quantu à i prezzi, u pacchettu di basa costa 199 corone per mese è include 83 canali è 25 ore di spaziu di registrazione, u pacchettu standard costa 399 corone è include 123 canali, 91 filmi è 50 ore di registrazione, è u pacchettu Premium più altu costa 799 corone. è offre 159 canali, 91 filmi è 120 ore di registrazione. I prezzi di pacchetti supplementari sò allora diversi secondu ciò chì è in quale quantità includenu. 

Test di l'applicazione

Nantu à i televisori intelligenti Samsung cumpatibili, l'applicazione hè divisa in un totale di sei sezioni listate in u menù, chì sò aduprate per cuntrullà - vale à dì e sezioni Home, Television, Recordings, TV Program, Movies and Radio. U menu hè chjamatu classicamente cù u buttone di menu nantu à u telecomando TV. In quantu à e rùbbriche stessi, u so usu ùn hè micca difficiule di capiscenu. Tuttavia, avemu da piglià un ochju più vicinu à elli in a rivista. 

Screenshot di l'app Watch TV in Samsung TV
Fonte: Redazione Letem světem Applem

Prima, presentemu a sezione Home. Quessi ponu esse simpricimenti discrittu cum'è una spezia di schermu di casa chì combina un gran numaru d'elementi per aiutà à fighjà u cuntenutu chì ti piace o chì puderia interessà. In questu, truverete sia i vostri canali preferiti (vale à dì i canali chì fighjate più spessu), è ancu una panoramica di l'imaghjini più interessanti chì saranu mostrati o sò stati mostrati in TV è chì valenu a pena attenti. Queste imaghjini sò ben classificate in categurie cum'è Comedy è simili, chì facenu assai faciule di navigà per elli - di sicuru cù l'aiutu di un telecomando TV. Sè, per esempiu, avete vistu un spettaculu da prima, a sezione Home vi offre à fighjà in a so parte superiore, chì hè un gadget assai utile chì vi risparmià u tempu. 

Screenshot di l'app Watch TV in Samsung TV
Fonte: Redazione Letem světem Applem

A sezzione dopu hè Televisione. Vi mustrarà in piastrelle i prugrammi individuali in u vostru pacchettu prepaid inseme cù ciò chì hè attualmente in esecuzione nantu à elli. Pudete sceglie trà elli cù e frecce è u buttone di cunferma, è ancu cù numeri. In modu persunale, mi piace assai chì una volta chì selezziunate un prugramma è cuminciate, si carica praticamenti istantaneamente. Cusì ùn avete micca preoccupatu di una cunnessione longa à i servitori di l'internet o di una follia simile. Fighjendu a TV funziona praticamente in u listessu modu cum'è a televisione classica cù antenne o satelliti - questu hè, sicuru, in quantu à a velocità di i prugrammi di "caricamentu". Quandu guardà i prugrammi, pudete rinvià à u principiu o à un locu chì pensate appropritatu (è chì, sicuru, hè digià statu trasmessu in televisione). Inoltre, pudete ancu facilmente arregistrà u spettaculu, cù a so registrazione salvata in a sezione dopu, chì hè Recordings. Tuttavia, ricordate chì pudete registrà solu una certa quantità di spettaculi - più specificamente, a quantità chì u vostru pacchettu prepaid vi permette di registrà. À u listessu tempu, ùn hè micca solu bisognu di arregistrà emissioni "in diretta", ma ancu i prugrammi in u cuntestu di a riproduzione. U prublema ùn hè ancu u timing di l'arregistramentu di i prugrammi chì anu da esse trasmessi. 

A sezione di u Programma TV hè più adattata per timing a registrazione di un prugramma imminente, chì - cum'è u so nome suggerisce digià - vi mostrarà u prugramma TV cumpletu di e vostre stazioni TV di abbonamentu per parechje settimane in anticipu. Pudete facilmente navigà trà stazioni individuali è prugrammi usendu u controller, leghje i dettagli nantu à elli o ghjustu u tempu di a so registrazione, chì hè di sicuru cumplettamente automaticu. In corta è bè, tutti l'amatori di i dischi truveranu qualcosa à u so gustu cù Watch TV. 

A rùbbrica Program TV hè seguita da a rùbbrica Filmi, induve pudete truvà filmi dispunibuli in u menu di serviziu. Tuttavia, ci vole à enfatizà quì chì, per esse cumpletu a sezione di filmi, hè necessariu abbunà à u pacchettu Movies o Be2Canna in u situ web di l'operatore, o almenu andà per un pacchettu altru ch'è u pacchettu di basa. Mentre chì l'ultime ùn cuntene micca una sola filmu, i pacchetti Standard è Premium anu 91. In quantu à l'interfaccia per i filmi, hè più o menu listessa per i programmi TV. In i ditagli di a film, truverete una breve descrizzione di a trama, attori, durata, etc. Tuttavia, hè di sicuru bisognu di piglià in contu chì stu cuntenutu ùn pò più esse caricatu in Recordings. Sè I avissi a valutà l 'offerta film Sledování TV, mi pare veramente grande. Hè veramente estensivu, include quasi tutti i generi populari è truverete in ellu sia blockbusters leggendari cum'è Rambo, è parechji classici cechi è filmi chì sò stati recentemente mostrati in i cinemas. Puderaghju à l'aleatoriu, per esempiu, Conversazioni cù TGM o Smiles of Sad Men. 

L'ultima sezione interessante hè Radio. U so nome hè digià cusì chjaru chì cuntene assai stazioni di radiu chì ponu esse intesu via Sledování TV è televisione. A selezzione di una stazione di radiu hè praticamente uguale à a selezzione di una televisione - sceglite solu un canale cù u telecomando è avete finitu. Allora s'è vo site un fan di sente a radiu, questu hè u locu per voi. Quì, ancu, tuttu principia istantaneamente, chì hè certamente bellu in u mondu rapidu d'oghje. 

Screenshot di l'app Watch TV in Samsung TV
Fonte: Redazione Letem světem Applem

Osservazioni supplementari da a prova

Cume Watching TV hè una televisione in Internet o se preferite IPTV, avete bisognu di una cunnessione Internet per aduprà. Fortunatamente, questu ùn deve micca necessariamente di alta qualità, postu chì u flussu di dati di a trasmissione hè ridutta à u livellu più bassu pussibule da u fornitore. Aghju pruvatu nantu à una larga gamma di cunnessione, mentre chì i peggiori "vantavanu" circa 10 Mb/s scaricamentu è 3 Mb/s upload. In ogni casu, ancu questu era più cà abbastanza - a stampa scorri senza marmellata nantu à questu, chì sinceramente m'hà surprisatu è m'hà fattu ancu più piacè. Se l'imaghjini vi fastidia, pudete cambià a qualità attraversu i paràmetri è cusì riduce i bisogni di l'internet. Tuttavia, pensu chì per via di l'ecunumia di dati, a ricunfigurazione ùn serà micca necessariu. 

Sè site interessatu in a qualità di trasmissione, hè sempre u più altu chì u prugramma o filmu o serie offre è à u stessu tempu chì a vostra cunnessione Internet pò trattà. In questu modu, pudete gode di prugrammi domestici cum'è CT o Nova, per esempiu, in HD, chì hè assolutamente abbastanza ancu oghje. Almenu hè cusì chì mi pareva nantu à una TV 4K 137 cm. 

Screenshot di l'app Watch TV in Samsung TV
Fonte: Redazione Letem světem Applem

Curriculum vitae

Cosa dì in cunclusioni? Sè vo site in Internet TV è pussede una TV Samsung, pensu chì Watch TV hè unu di i migliori, se micca u megliu, l'opzione fora. L'applicazione attraversu quale funziona hè veramente grande, cumplettamente funziunale, intuitiva è, sopratuttu, piena di diverse opzioni chì ponu rende più piacevule a visione. Hè ancu grande chì, in più di a televisione, pudete ancu gode di u serviziu in telefoni, tablette o computer dopu avè pagatu, è ùn site micca ligatu à una reta lucale o qualcosa di simile. Cusì pudete fighjà assolutamente in ogni locu senza restrizioni - o quantu permette u vostru pacchettu prepaid. Puderaghju certamente ricumandemu u serviziu Watch TV à i pruprietarii di smart TV Samsung. 

U più lettu d'oghje

.