Chiudi annunziu

In solu un mese vi vede l'intruduzioni di novi prudutti in forma di Galaxy Nota 20 (Ultra), Galaxy Watch 3, Galaxy ZFlip 5G, è ancu per esempiu Galaxy Fold 2. Sicondu a speculazione, l'ultime puderia vene cun un ligeru cambiamentu di nome.

Comu sapete, u lanciu di a prima generazione Galaxy U pliu ùn hè micca andatu esattamente cum'è previstu. U dispusitivu hà patitu di prublemi fastidiosi cù a visualizazione, chì hà risultatu in ritardi significativi in ​​u lanciu. U clamshell pieghevule hè ghjuntu senza prublemi Galaxy Da Flip, da quale a seconda generazione di Fold deve piglià un esempiu in termini di nome. Dunque, fonti affidabili sustennu chì a prossima generazione di "Fold" serà chjamata Samsung Galaxy Z Fold 2. Se questu succede veramente, ùn ci sarà micca dubbitu chì Samsung hà decisu di classificà i so smartphones plegabili sottu a lettera "Z". Nanzu, i portavoce di a cumpagnia anu cummentatu sta designazione in u spiritu chì "a lettera Z à u primu sguardu evoca l'idea di una piega è dà un sensu dinamicu è ghjovanu. "Questa teoria hè ancu sustinuta fermamente da u fattu chì a cumpagnia hà spusatu in u so situ web Galaxy Piegate in una categuria Galaxy Z.

Siccomu Samsung apparentemente pensa à svelà più smartphones plegabili in u futuru, hè sensu di mette in una categuria. Ùn hè micca cunnisciutu assai di a seconda generazione di Fold. A visualizazione dispiegata deve avè una diagonale di 7,7 "è a macchina duverebbe naturalmente esse dotata di l'ultimu hardware. Un puntu d'interrogazione pende ancu nantu à u prezzu, chì sicondu certi fonti puderia esse più bassu di a prima generazione ($ 1980). Sò tentatu di cumprà un smartphone plegable?

U più lettu d'oghje

.