Chiudi annunziu

Sicondu i rapporti dispunibili, Samsung hà pensatu à truvà un novu usu per alcuni di i prucessori più vechji chì sò stati urigginariamenti utilizati in certi smartphones di a marca. Avà, sti chips duveranu truvà a so applicazione in a prossima tableta assequible. Porta a designazione di mudellu SM-T575, è a cumpagnia probabilmente u liberarà più tardi questu annu cum'è parte di a linea di produttu. Galaxy Tabulazione A.

U processatore mintuatu deve esse u mudellu Exynos 9810 Questu hè u sicondu processatore, fattu per u prucessu 10nm, chì hè surtitu da l'attellu di Samsung. Questi cumpunenti anu fattu u so debut in i smartphones di a linea di produttu Samsung Galaxy S9 à u principiu di 2018, più tardi a cumpagnia hà ancu introduttu à i mudelli Galaxy Nota 9, Galaxy Xcover FieldPro a Galaxy Nota 10 Lite. L'evidenza di a prossima tableta hè apparsa nantu à a piattaforma Geekbench. Sicondu i dati pertinenti, u sistema operatore deve esse in esecuzione nantu à a tableta Android 10 è u dispusitivu deve avè 4GB di RAM. A certificazione ligata à u dispusitivu, à u turnu, indica a prisenza di una bateria cù una capacità di 5000 mAh.

A prossima tableta rapprisentarà cusì - se cuntamu mudelli Galaxy S9 à Galaxy S9 + solu - u sestu casu di usu di stu processatore in l'ordine. À u listessu tempu, pare chì serà ancu l'ultimu casu. Apparentemente, a tableta deve offre a cunnessione LET, una versione solu Wi-Fi hè ancu pussibule. In più di a tavuletta "bassu-budget" citata, Samsung prepara ancu mudelli high-end, chì deve esse equipatu cù un processore Snapdragon 865+ è di sicuru deve ancu avè una cunnessione 5G.

Samsung Galaxy Tabulazione A

U più lettu d'oghje

.