Chiudi annunziu

À u so summit virtuale Smart Home, Google hà prisentatu, frà altre cose, a funzione Home / Away, chì serà prestu dispunibule cum'è parte di i servizii di Google Assistant. Ma hà ancu revelatu un altru livellu di integrazione di u termostatu Nest in l'applicazione Google Home. Doppiu toccu l'elementu di u termostatu in l'app Google Home permetterà avà à l'utilizatori di aghjustà a temperatura nantu à un controller virtuale affissatu in modalità full-screen. A parte inferiore mostra poi a temperatura interna è l'utilizatori ponu ancu stabilisce u Modu Cool quì. Toccandu duie volte a scorciata in l'angulu superiore destra, l'utilizatori utteneranu accessu à opzioni di paràmetri supplementari.

Unu di i sugetti era u cuntrollu in u sistema operatore chì vene Android 11, induve l'applicazione Google Home riceverà un redesign. In i demos chì sò stati mostrati cum'è parte di u summit, era pussibule di vede, per esempiu, una nova toolbar o a capacità di monitorà l'umidità di l'aria, chì hè attualmente dispunibule ancu in l'applicazione Nest. U novu aspettu, l'articuli è e funzioni di l'app Google Home, frà altri cose, suggerenu chì l'utilizatori puderanu prestu prestu fà senza una app specifica quandu cuntrollanu i dispositi Nest.

In u futuru, l'applicazione Home offre micca solu opzioni di cuntrollu avanzatu, ma ancu, per esempiu, a funzione di aghjustà e preferenze di temperatura. U menu includerà trè modi predeterminati per diverse occasioni - Comfort, Eco è Sleep, chì aiutanu micca solu à stabilisce a temperatura ottima, ma ancu cun risparmiu d'energia. L'applicazione includerà ancu una funzione chjamata "Home & Away Routine", chì aiutarà à adattà l'elementi di l'automatizazione di a casa intelligente à a presenza o l'assenza di l'utilizatore.

U più lettu d'oghje

.