Chiudi annunziu

Quandu si avvicina Galaxy Unpacked è cun ellu l'intruduzioni di novu hardware, una grande quantità d'infurmazioni hè ancu fuga da tutti i lati pussibuli. Hè assai prubabile chì Samsung mostrarà a serie di smartphones Note 20, i mudelli pieghevoli Z Fold 2 è Z Flip 5G, è ancu orologi à a so presentazione. Galaxy Watch 3, cuffie Galaxy I germogli vivenu, chì puderia finalmente vene cù a tecnulugia di annullamentu di u rumore ambientale (ANC), è una tableta in forma Galaxy Tab S7 è Tab S7+.

Sicondu l'ultime informazioni, seria Galaxy U Tab S7 era solu suppostu esse una sorta di alternativa più economica à Galaxy Tab S7+. Naturalmente, avissi da fà qualchì cuncessione per riduce u prezzu quantu pussibule. Una tale cuncessione puderia esse l'usu di un display LCD 11″ cù una risoluzione di 2560 x 1600, mentre chì a 7″ Tab S12,4+ uttene Super AMOLED. A Tab S7, ancu cù un display LCD, deve ghjunghje cù una freccia di rinfrescante di 120 Hz, ma saria ingannatu di u lettore di impronte digitali in a visualizazione. E dimensioni di stu mudellu deve esse X X 165,3 253,8 6,3 MM è u pesu poi 498 g. A camera frontale deve offre 8 MPx, quella posteriore 13 MPx. Quì, ancu, pudemu vede differenzi, cum'è u mudellu più premium deve esse equipatu cù una camera doppia.

I fonti parlanu ancu di l'usu di una bateria di 8000 mAh, mentre chì una capacità di 7760 mAh era prima rumore. U cambiamentu puderia ancu esse in u "core" di a macchina, postu chì sta tableta puderia avè un Snapdragon 865, mentre chì a Tab S7+ uttene un 865+. Sì stu mudellu era significativamente più prezzu, tutti anu da sopravvive à e cuncessioni minori. Avete pensatu à ottene una nova tableta da Samsung?

 

U più lettu d'oghje

.