Chiudi annunziu

Digià a settimana prossima videremu un novu hardware in forma di smartphones di a serie Note 20, smartphone plegable Z Fold 2, cuffie wireless. Galaxy I germogli vivenu, chì deve finalmente ghjunghje cù a tecnulugia di annullamentu di u rumore ambientale (ANC) è a tableta Tab S7. Tuttavia, ghjunghjeranu ancu novi orologi intelligenti Galaxy Watch 3, ma ùn era assai cunnisciutu di e so funzioni finu à avà.

Galaxy Watch 3 ghjunghjerà cù una lunetta rotante fisica è una opzione interessante per cuntrullà l'orologio cù gesti. Informace riguardanti nutizie sò stati tirati da l 'app Galaxy Watch 3 Plugin chì Samsung hà liberatu in linea. Serà pussibule di risponde à a telefonata cù un muvimentu simplice di u polsu, secondu u codice disassemblatu. Per ignurà una chjama in entrata, basta stringhje a manu. Se decide di piglià una chjama, pudete parlà direttamente in l'orologio grazia à u parlante. Ma a funzione Fall Detection hè supposta esse una nova funzione calda. Se u dispusitivu sente chì l'utilizatore hè cascatu, attivà a campana per 60 seconde. Se l'utilizatore ùn si spegne micca, seranu mandati à i cuntatti selezziunati informace circa u locu cù una registrazione audio di 5 seconde. Sarà ancu pussibule di fà una chjama SOS. Piglierà ancu una screenshot cù u novu sguardu, postu chì bastarà solu per mantene premutu i dui buttoni laterali.

Cume simu digià dettu prima, Sicondu i rapporti da u famosu leaker Evan Blass, questu accessori deve vene in dimensioni 41 mm (batteria 247 mAh) è 45 mm (batteria 340 mAh). Per a dimensione di 41 mm, duvemu aspittà di versioni d'acciaio di bronzu è d'azzaru d'argentu, sia in versione Bluetooth sia LTE. U fratellu maiò ghjunghjerà in acciaio neru è azzaru argentu, ancu in versione Bluetooth è LTE. Tuttavia, sta dimensione deve ancu vantarà un disignu premium in forma di titaniu neru, chì, però, deve ghjunghje solu in una versione cù Bluetooth. Hè ancu esse u più caru è custa u cliente $ 600. Altre versioni prubabilmente cumincianu à $ 399. Avete cunsiderà una compra Galaxy Watch 3?

U più lettu d'oghje

.