Chiudi annunziu

A causa di l'avvene Galaxy unpacked simu esposti à diverse speculazioni nantu à una basa di ogni ghjornu, chì, ringrazià à Diu, sarà prestu. Per d 'altra banda, seremu cuntenti per ogni tipu di fughe di apparizioni di u dispositivu. Grazie à elli, sapemu u disignu di a serie Ramintate vi 20, cuffie Galaxy I germogli vivenu è orologi Galaxy Watch 3. Tuttavia, se ci focalizemu nantu à un smartphone plegable Galaxy Da u Fold 2, ùn ci era micca parechje filtrazioni di design.

Pudemu vede stu mudellu recentemente foto sfocata, chì, però, ùn hà micca dettu assai di i cambiamenti di disignu. Solu un ricordu chì Galaxy Z Fold 2 hè u successore Galaxy Fold, chì i principii ùn eranu micca assai boni per via di prublemi cù a visualizazione. Samsung hà certamente amparatu da queste difficultà è spergu chì ùn vedemu micca ritardi in vendita quist'annu. Di sicuru, ci hè assai speculazione annantu à certi migliuramentu di u disignu. Per questu mudellu, per esempiu, e camera selfie deve esse risolta in forma di buchi, è micca un grande cut-out in l'angulu superiore dirittu di u screnu. Si parla ancu di l'usu di un vetru ultra-sottile.

Se guardemu à i paràmetri, a visualizazione interna deve esse Dynamic AMOLED cù una diagonale di 7,59 "è supportu 120 Hz, l'esternu serà presuntamente un Super AMOLED cù una diagonale di 6,23". Si dice chì duie fotocamere selfie 10 MPx è una camera tripla posteriore (64 + 12 + 12) curanu e foto di qualità. Dentru u dispusitivu, deve esse alimentatu da u Snapdragon 865+ cù 256/512 GB di almacenamiento internu. U smartphone plegable poi ghjunghjerà cun Androidem 10 è One UI 2.5. A bateria duverà offre una capacità di 4365 mAh cù supportu per a carica di 25W è a carica wireless 15W. Sta macchina seria allora messa in vendita solu in a variante 5G.

Piega à Z 2

U più lettu d'oghje

.