Chiudi annunziu

Missaghju cummerciale: Quandu a parolla Mobile Emergency hè citata, a maiò parte di noi prubabilmente pensanu à i smartphones dispunibili o i so accessori. Tuttavia, sapete chì pudete ancu uttene una cunsola di ghjocu Xbox da stu venditore? Era quì chì uni pochi ghjorni fà hà inclusu u Xbox Wireless Controller in a so offerta cù i cuntrolli di ghjocu. Allora s'è vo vulete cumprà quì, pudete avà piglià a vostra Xbox da quì.

Attualmente, solu i mudelli One S cù una capacità di 1 TB sò dispunibili. Hanu una grande prestazione, chì guarantisci chì goderete di qualsiasi ghjocu cuncepitu apposta per Xbox One, un disignu piacevule è una quantità di altre funzioni utili. E cunsole vendute in MP sò ancu bundle cù ghjochi - in un casu specificamente cù Forza Horizon 4 è LEGO Speed ​​​​Champions DLC, in l'altru cù Star Wars Jedi: Fallen Order.

Xbox one

Pudete cumprà Xbox One S cù 1 TB di almacenamiento in MP inseme cù ghjochi è un controller di ghjocu in un pacchettu per un piacevule 7990 corone. Quessi sò versioni classiche cù meccanica fisica per i ghjoculi. Quandu compra, certamenti sarete cuntentu chì u vinditore ùn carica micca una sola corona per l'affare.

U più lettu d'oghje

.