Chiudi annunziu

Rakuten Viber, una di e principali applicazioni di cumunicazione in u mondu, presenta una campagna per sustene l'urganisazioni umanitarii chì cumbattenu a fame in u mondu, chì hè attualmente aggravata da a pandemia di COVID-19. Hè per quessa Viber presenta stickers è una cumunità dedicata à stu tema. L'obiettivu hè di riunisce l'utilizatori, u persunale è l'urganisazioni umanitarii partenarii cum'è a Croce Rossa Internaziunale, a Federazione Internaziunale di e Società di a Croce Rossa è a Crescent Rossa (IFRC), u World Wide Fund (for Nature), WWF, UNICEF, U-report è l'Organizazione Internaziunale per a Migrazione.

Rakuten Viber famine-min
Fonte: Rakuten Viber

A pandemia di COVID-19 hà disturbatu l'operazione di quasi tutte l'istituzioni è i campi. Questu hè ancu appiicatu à l'alimentazione, chì hè vitale per a sopravvivenza. Sicondu stimi A Nazioni Uniti (World Food Program WFP) da questu aprile, ci sò almenu 265 milioni di persone in u mondu chì seranu à l'orlu di a fame in 2020. Stu numeru hè almenu duie volte più grande ch'è era un annu fà, è Viber hè dunque piglià passi per annunzià sta tendenza.

A parte di a cumunità "Combatte a fame in u mondu inseme", chì vole educà i so membri, u prugettu include ancu stickers in Inglese a Russu. A nova cumunità hè a prima iniziativa di u so tipu è hà da scopu di informà i membri nantu à cumu si ponu cambià i so abitudini intornu à u cunsumu di l'alimentariu, a compra, a cucina, cumu si ponu amparà à perdi menu cibo o cumu ponu aiutà e persone chì anu bisognu. Inoltre, sicuru, li informarà nantu à i fatti riguardanti a fame in u mondu. U cuntenutu serà creatu inseme da Viber è urganisazioni umanitarii pertinenti chì anu i so canali nantu à a piattaforma di cumunicazione. A ghjente pò cuntribuisce scarichendu stickers, per esempiu. Viber dona tutte queste entrate à l'urganisazioni umanitarii pertinenti. Inoltre, Viber dà à quelli chì ùn ponu micca donate l'oppurtunità di sustene u prugettu in una manera ligeramente diversa. Pudete aghjunghje i vostri amichi è i membri di a famiglia à a nova cumunità, chì puderanu participà à l'assistenza finanziaria. Quandu a cumunità ghjunghje à 1 milione di membri, Viber donarà $ 10 à l'urganisazioni umanitarii.

"U mondu cambia più veloce chè mai, è COVID-19 rende ancu più vulnerabili e parte di a pupulazione di u mondu digià vulnerabile. Una di e più grande cunsequenze di a pandemia di COVID-19 hè a mancanza di cibo è u numeru crescente di persone affettate da a fame. È Viber ùn pò micca solu stà in brama,", hà dettu Djamel Agaoua, CEO di Rakuten Viber.

U più lettu d'oghje

.