Chiudi annunziu

Trà e novità presentate da Samsung à u Unpacked di questu annu hè ancu a nova generazione di smartphone plegable di Samsung. Galaxy Piegà. Chì sò e caratteristiche di a novità di questu annu è cumu si differenzia da u so predecessore?

Galaxy U Z Fold 2 hè abbastanza simile à u so predecessore in parechje manere. Di sicuru, a forma plegabile cù una grande visualizazione interna è chjuca esterna hè stata cunservata. Tuttavia, ci hè statu un aumentu significativu in i dui display, chì porta miglioramenti micca solu visualmente, ma ancu funziunale. A diagonale di a visualizazione interna hè di 7,6 inch, a Screen Cover esterna hè 6,2 inch. I dui displays sò di u tipu Infinity-O, vale à dì praticamente senza frames.

A risoluzione di a visualizazione interna hè 1536 x 2156 pixel cù una freccia di rinfrescante di 120 Hz, a visualizazione esterna offre una risoluzione Full HD. Smartphone Galaxy Z Fold 2 serà dispunibule in dui culori - Mystic Black è Mystic Bronze. In cuuperazione cù u famosu atelier di New York, hè stata creata una versione limitata di l'Edizione Thom Browne. Galaxy U Z Fold 2 hè dotatu di un chipset Qulacomm Snapdragon 865 Plus è hè ancu equipatu di 12GB di RAM. In quantu à l'almacenamiento internu, ci saranu parechje versioni per sceglie, cù u più grande essendu 512 GB. Più dettagli nantu à a novità plegabile da Samsung ùn sarà certamente micca longu à vene.

U più lettu d'oghje

.