Chiudi annunziu

Ancu in u sicondu trimestre di questu annu, Samsung hà mantinutu a so pusizione di punta in u ranking di vendita di tablette cù un sistema operatore. Android. In quantu à a vendita generale di tablette, Samsung hè u sicondu megliu venditore in u mondu, è in u ranking di venditori di tablette cù Androidem hà una guida senza rivali. A parte di Samsung di u mercatu di tablette hà migliuratu da 2,5% annu à l'annu, è attualmente hè di 15,9% in totale.

Ancu se stu numeru rapprisenta una ligera diminuzione cumparatu cù u quartu trimestre di l'annu passatu, quandu a parte di Samsung di u mercatu di tablette era 16,1%. À quellu tempu, a cumpagnia hà righjuntu un totale di 7 milioni di pasticchi venduti, ma sta figura era in gran parte dovuta à a nova marca. Galaxy Tab S6. Sicondu stu sistema, si pò esse espertu chì a parte di Samsung di u mercatu di tablette aumenterà di novu da u quartu trimestre di questu annu à u più tardi. Inoltre, questu annu Samsung hà avvicinatu u cuncettu di liberazione di dui tablette high-end cù prezzi diffirenti, chì hè un fattore chì puderia ancu benefiziu significativamente a vendita. L'avvicinamentu di l'iniziu di a scola è di l'annu accademicu, è ancu di l'aumentu di u numeru di utilizatori chì travaglianu da casa, puderia ancu ghjucà in favore di a cumpagnia in questu sensu. Samsung hè lentamente, ma sicuru, cumincianu à seguità i tacchi di Apple rivali, è i so ultimi Galaxy A Tab S7 + puderia diventà un rivale assai capace per l'Apple iPad Pro.

In u sicondu postu in u ranking di vendita di tablette cù un sistema operatore Android pusatu Huawei, chì attualmente hà una parte di 11,3% di u mercatu pertinente. In quartu postu era Lenovo cù una parte di 6,5%, seguita da Amazon cù una parte di 6,3%. I dati pertinenti venenu da Strategy Analytics.

U più lettu d'oghje

.